21 December, 2014

Widgets

~ bloggerul NU TREBUIE sa faca nimic!!! cu trei semne de exclamare, da? ~

by Eva Luna No Comments

Oh yeah, i'm gonna piss off a lot of people, aren't i?  

 


De cand am intrat in lumea asta glamuroasa a blogging-ului, mi s-au intamplat numa' chestii misto! Numa'  'pă la evenimente imi umbla derierul, primesc cutii intregi cu produse pentru testare, dar evident, nu prea le bag in seama ca nah~  Primesc o turma de cadouri si umblu numai pe la Starbucks si imi fac poze numai cu chestii misto, abia aparute pe piata noastra rablagita. Si sa nu va zic, asta asa, sa va bagati unghia in gat de ciuda: eu arat mereu fresh & cool, si sunt pusa mereu la punct, from H2T.  Pentru cine e mai slow asa, ca sa nu zic prost de ingheata apa, H2T inseamna "head to toe", adica din cap pana in picioare. Da?!
Pitzi-diva style rullllzzz, okay?

. . .pfffft, bah fratilor, desteptati-va o data!!!
Traim in Romania! Traim intr-o tara plina de talente care sunt aruncate la gunoi. Ne apreciaza mai mult strainul, decat propria tara! Este promovat kitch-ul, vulgaritatea si mai nou, incestul. Nu tu medaliile care se intorc in tara, nu tu un olimpic, nu tu o traditie, nu nimic.
Am ajuns sa ne mancam intre noi mai rau ca canibalii pentru niste premii, care majoritatea sunt intre 30-50 lei? Si da mai, stiu de cacofonie. Am pus-o acolo intentionat, nu-s tampa! I'm creizi, not stupid!
Ne facem 'nshpe mii de conturi pe feisbuc ca sa punem mana pe o amarata de crema de picioare? De parca nu avem o gramada de widget-uri la dispozitie, in care ne arata IP-ul vostru si de cate ori se repeta acesta.
Am ajuns sa dam adresa blogger-ului pe site-uri de matrimoniale pentru ca n-am reusit sa sterpelim premiul oferit de acesta?
Sau sa avem pretentii sa fiti anuntate, de parca bloggerita nu anunta pe facebook cine a castigat. Mai va da si mail si nu raspundeti. Mai asteapta si va da si mesaj pe facebook, si iar nu raspundeti. Apoi sariti ca arse "ca de ceeee nu ati anuntat?"
Sau de ce ati modificat regulile concursului? Ce inseamna nesimtirea asta? Cum ne permitem noi, bloggeritele, sa punem punct nesimtirii voastre? Fiecare are dreptul sa isi faca 4-5 conturi pe facebook si sa participe la concursuri, si daca nu castiga, facem nitel tam-tam!
Cred ca la fiecare blog pe care eu il urmaresc cu drag, sunt vreo 10-15 persoane care lasa mereu si mereu comment-uri. Si din alea 10-15 persoane, majoritatea sunt bloggerite.

Voi, cele care nu aveti bloguri, voi chiar credeti ca poate noi nu ne dorim carti, sau X-Y produse, alea pe care le punem noi la bataie la giveaway-uri?
Poate si eu mi-am dorit nu stiu ce BB Cream, sau nu stiu ce carte, sau nu stiu ce oja, si nu le-am avut. Nu le-am castigat. M-am dus si mi le-am cumparat. N-am bani acum, nu-i bai! Ii strang si tot imi fac hatarul. Nu imi da mami banii, ca nu-i bogata si in plus, mi-e rusine sa ii cer la anii mei. Cat am fost mica, e de inteles. Acum am crescut, am doua maini, doua picioare, sunt intreaga la cap, vorba aia, pun spinarea la munca. O las pe mami sa se odihneasca, i-a ajuns 40 de ani de munca.

Sau produsele primite "Cadou" ~
Voi chiar credeti ca PR-ii brandurilor chiar nu mai pot de dragul nostru? S-au indragostit de ochii nostri frumosi si ne trimit la cadouri, de zici ca a venit Mos Craciun pe banda rulanta?
Astea sunt metode de promovare, strategii de marketing. Nu ne iubim intre noi, va asigur!!! Pana la urma, tu iti multumesti clientul, tu iti atragi clienti noi, si tot tu iti dezvolti afacerea. It's a win-win situation!  :)
Cu cat bloggerul are un target mai variat, cu cat are mai multa expunere si subiecte interesante si variate *adica sa oferi o informatie utila, nu minciuni decorate cu laude false*, cu atat se imbunatateste si relatia cu sponsorii.
S-a terminat de curand Digital Divas. Va zic sincer, majoritatea care au castigat, habar nu aveam de ele, iar blogurile lor m-au lasat indiferenta. Nominalizarile au fost pe langa rau de tot. Am vazut ca tot va luati de Ioana Dumitrache. Habar n-am cum e tipa in realitate, and honestly, i don't really care. Nu ne-am cunoscut, nu ne-am dat intalnire la un cico si o eugenie, daca i-am lasat vreo 4-5 comentarii pe blog e bine, da' va zic sincer ca imi place de ea. Imi place cum scrie, imi place ca imi ofera informatia pe care o caut, nu bolboroseste juma' de ora ca tipele de pe YouTube, si la sfarsit ma intreb: "pentru ce dracu' am dat eu click pe clipul asta?!?"
Ala e blogging, ala e review, aia e o parere. Nu imi insiri şepte poze si 3 randuri si gata review-ul. Tha' f*ck is that? E pierdere de timp, aia e!
Daca n-ai chef, barem scrie in titlu ca e o parere, scrie ca e o impresie. Titlul trebuie sa reprezinte cat mai bine continutul postarii. Si apoi va mirati de ce va sare lumea in cap~
In ziua de azi, ne impuscam intre noi pentru un loc de parcare. Nu prea avem nevoie de un motiv pentru hate. "Hater" deja a devenit un hobby. Meseria de "hater" doar scoate la inveala invidia si frustrarea de care aveti parte zi de zi.
Voi credeti ca bloggeritele de beauty sunt numai zambete si frumusete? Va asigur ca nu. Si noi trebuie sa punem painea pe masa zi de zi, sa ne platim facturile, si noi poate avem probleme de sanatate, sau probleme la munca, si cate si mai cate.
Coltisorul asta pe care noi postam diferite "aiureli", sau cel putin pentru mine~ Whatever Eva wants . . .Eva gets! este coltisorul in care eu postez ce imi place. Nu postez un NOTD ca sa va arat ce unghii misto am. Va arat culoarea ojei. Va spun ca imi place. Va spun ca o port cu drag si ca m-a intreaba lumea cu ce m-am dat pe unghiute.
Daca postez un machiaj, nu il postez ca sa imi spuneti voi ca sunt frumoasa, sa ma umflu eu in pene si sa imi creasca pieptul de mandrie. Eu va arat machiajul. Va arat culoarea. Va arat ca m-am simtit tare bine purtand acele culori, ca m-a binedispus. Chiar la ultimul machiaj m-au aratat cu degetelul ca am folosit in exces photoshop-ul. Am sters pozele, le-am incarcat din nou. Tot la fel de urat si blurry se vedeau. Le-am sters si mi-am facut cont pe Flicker si le-am postat de acolo. Acum se vad cum trebuie. Cata munca, cat timp pierdut si cati draci, doar pentru ca blogger mi-a facut figuri.
Eu v-am aratat machiajul, nu ce ten sau ce par cool am! Nu sa ma laudati sau sa ma aratati cu degetul!
Cand ajung pe un blog unde este postat un machiaj, eu sunt atenta la culori, la cromatica lor, la blenduiala lor, nu ca are bloggerita 3 cosuri pe fata. Si ce? Si eu am. Si am si puncte negre. Si pori dilatati cateodata.
Daca suntem bloggerite de beauty, asta inseamna ca trebuie sa fim perfecte?
Daca postam un look si avem cateva cosuri, sare lumea ca "heeeheh, ce mutra ai!".
Daca postam un look si stergem alea cateva cosuri "eeeeee! esti prea photoshopata muiere! asa urata esti de iti trebuie photoshop?"
NU suntem papusi Barbie! Nu suntem facute din plastic! Nu suntem perfecte! Eu nici nu vreau sa fiu. Oamenii nu sunt perfecti din nastere. Omul cat traieste, invata. Evolueaza. Pentru asta am sosit noi cu barza pe planeta asta *care o distrugem tot noi zilnic*
Zilele trecute s-a luat cineva de Iguanitza. Again o bloggerita pe care o stalkuiesc cu drag si pe care mi-ar placea sa o intalnesc intr-o zi, dar prezenta mea pe blogul ei este cam rara. Nu ii ratez nici o postare, si daca ratez, dau click mai in spate si le citesc si pe alea. Ce a zis cineva: ca cica nu e feminina.  :)))
Doamne, cat mi-ar placea sa am barem juma' din tupeul ei!!! I-am zis si ei, nu ma tine sa imi tai parul si sa il vopsesc in culorile pe care ea le alege.
Dar sincer, nici nu mi-ar sta bine.
It wouldn't be me!
Eva n-ar mai fi Eva. Ar incerca sa fie Alexandra.
De Iguanitza pot spune ca si-a pus stampila in blogosfera romaneasca. Are fata de toate, si blog reusit, si o atitudine super, si cititoare fidele, care chiar o indragesc si nu o pupa in dos pe gratis, are par misto si picioare pe care eu as vrea sa i le fur. Ca la sala mi-e lene sa ajung, nu de alta  :D
Blogareala asta e o sabie cu doua taisuri. Pe de o parte sunt haterii - poti oferi o critica si fara sa dai cu parul, de asta va asigur! Imi place critica constructiva pentru ca ma ajuta pe mine, makes me want to be a better me. Dar nah~ e mai usor sa jignesti, nu?
Si pe cealalta parte, sunt satisfactiile pe care le adunam in timp: prietenii frumoase, gossip-eala intre noi de radem cu gura pana la urechi, mai primim si "cadouri", despre care oricum vorbim si vi le aratam pe blog si facebook, nu pentru ca ne "cumpara" compania, ci pentru gestul si grija pe care o au fata de clientii lor, si viitorii clienti. Bloggeritele nu primesc produse cu sacul, cel putin eu primesc un produs pe luna, si zic sar'na si pentru ala, ca s-au gandit si la mine. Ceva bine oi fi facut, nu?  :)))

Cred ca e safe sa pot spune ca blogurile au schimbat web-ul din intreaga lume.
Un produs trimis de o companie nu costa mult, dar review-ul facut de blogger este accesat de foarte multe ori pe zi si nu numai de locuitorii respectivei tari, ci si de persoane venite de pe alte meleaguri. Un review bine facut poate influenta pe cineva sa cumpere, sau nu acel produs.
Oare cati bani face compania aia pe baza acelui review? ca ala acolo ramane.
Si oare cat a castigat acel blogger? in afara de acel produs~
Oare cat se plateste pentru pancartele/afisele alea ditamai din oras, ca sa se tina pe o perioada de. . .Oare de cati bani se fac revistele de beauty & co din reclamele si "review-urile" produselor pe care nici macar o persoana din acea redactie nu l-a testat? Oare cat costa o reclama TV data la orele de maxima audienta? Si oare de cati bani se face un blogger pentru un amarat de clik pe un link? Nu se imbogateste nimeni! Nu va speriati dragelor, nu ne imbogatim daca dati click pe un amarat de link, sau un like, sau un share, sau ce mai e pe acolo . . . . .   :))))

Postarea asta o aveam de multa vreme in minte, si am decis sa stau la calculator si sa imi astern gandurile haotice pentru ca prea v-ati inrautatit. Prea multa invidie. Prea multe siretlicuri si prea mult tupeu. Is it worth it? Pentru o crema? Pentru o carte? Pentru un sampon sau un dus gel?~~~
Cred ca fac si eu ca Gracie Hart: damn it, i want world peace too~  :)))
As mai avea o tona de ganduri haotice sa tastez, dar nu despre asta vreau sa vorbesc pe Whatever Eva wants. Vreau sa vorbesc despre lucruri frumoase, sa va destindeti, sa mai uitati de grijile zilnice, de neajunsuri si frustrari, de rautatile de care aveti parte s.a.m.d


Pe cine am plictisit, pare rau frate~ nu te-a tinut nimeni lipit de monitor sa citesti tot  :)))
Pe cine a deranjat aceasta postare, e parerea mea, sunt gandurile mele, e blogul meu!
Fa-ti si tu blog si scrie ce te taie capul daca nu iti convine. Sau vorbeste-ma pe la spate cu prietenele tale, ca si asta e la moda *wink*

V-am pupat dragelor!
Si chiar va multumesc ca ati avut rabdare cu ditai harababura.
Hugs & kisses,
from a very sleepy Eva  (✿◠‿◠)✌


0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.
And NO, i do not recommend using Disqus!