21 December, 2014

Widgets

~ giveaway aniversar - part I ~

by Eva Luna No Comments



Howdy lovelies! 

Incep prin a va multumi inca o data pentru urarile primite zilele trecute *si blogul a chicotit si s-a bucurat, va asigur! . Cum anul trecut v-am tinut in concursuri toata luna iulie, vreau sa respect traditia si incep cu unul destul de tentant, unde vor fi doua castigatoare <-- ca intotdeauna, nu accept inscrierea barbatilor, care nu sunt de fapt barbati.
M-am modernizat si eu un pic *ca doar am doi ani, nu?*, adica am trecut la formulare deja facute, doar dati click-click-click si gata inscrierea.
Aveti in formular tot ce trebuie sa faceti pentru a participa la acest concurs, unele cerinte sunt obligatorii, altele nu.
Si cam atat pe ziua de azi!
Multumesc frumos sponsorului, iar voua va urez SUCCES!


LATER EDIT:
!!! Anunt pentru cine nu este obisnuit cu Rafflecopter !!!
Am precizat in postare ca unele cerinte sunt obligatorii, altele nu. Sa dati LIKE paginilor de facebook este obligatoriu! Observati ca am zis "paginilor", deci si pagina mea, si a sponsorului. Sunt 3 doamne/domnisoare care nu au facut asta.
Sa dati un SHARE acestui concurs este obligatoriu! Majoritatea nu au facut asta.
Sa va abonati prin e-mail este obligatoriu! Doar 1/3 s-au abonat.
Sa ma "urmariti" prin GFC si Bloglovin este la alegerea voastra, dar daca o faceti, primiti puncte in plus.
Observati ca fiecare cerinta are un +1 acolo. Asta inseamna un punct, o sansa in plus la extragere.
Pentru alte nelamuriri, dati click pe Terms and Conditions, aveti si informatii acolo, sau intrebati-ma direct pe mine daca va este greu cu formulare deja facute.
Imi usurez si eu munca, si voua, ca doar tre' sa dati cateva click-uri si gata inscrierea.
Sa nu mai zic de cine s-a inscris de pe acelasi IP. Va stiti voi!
Chiar la fiecare concurs trebuie sa se faca vreo smecherie?
In fine, cat sunt eu de ingaduitoare, m-am facut rea acum si tai de pe lista fara nici o explicatie daca gasesc nereguli.
Cam atat am avut de zis!
O seara faina!  :)




a Rafflecopter giveaway


Huge panda hugs & kisses,
Eva.


0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.