21 December, 2014

Widgets

~ AVON haul ~

by Eva Luna No Comments



- Anew Vitale BB+ Cream -
- pe care l-am incercat de cateva ori si tot la categoria 'DON' BUY' a ramas. De ce? Pentru ca imediat dupa aplicare imi apar niste brobonele rosii in jurul ochilor, care ma mananca si ma ustura. Pentru ca da acel efect de cenusiu tenului - bine, asta in cazul in care look-ul de zombie este cel preferat de dvs, by all means, buy it! :)))  V-am lasat ingredientele si ce scrie pe hartiuta din cutie. -

- a reachizitionat masca pentru ca mi-a mers bine cu ea, era si la oferta, so why the hell not? -


- toata lumea cu "masca cu masline de la avon" in sus si in jos. Daca va zic ca mie nu imi place, ma credeti? In schimb, o folosesc pe cea cu unt de shea care imi descurca parul de minune si ii da o 'greutate' si luciu parului, nu mai este asa de pisicos. -


- nuanta Honeydew Dazzle: urmeaza sa va arat un NOTD in curand -


- doua inele, unul al meu, iar celalalt cu directie la mama; amandoua fac parte din campania impotriva violentei domestice -
- si o pereche de cercei care s-au lasat destul de mult asteptati, am si uitat ca i-am comandat.
Sunt destul de draguti, parca ar fi din zahar facuti *hihih, am facut si o rima :P *

Cam atat pe campania asta. Voi ce v-ati mai cumparat?


P.S: nu uitati de concurs, daca nu v-ati inscris, clicky-click here
Mai urmeaza si alte surprize~
V-am pupat!  :)
Have a lovely day!

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.