21 December, 2014

Widgets

~ NOTD: Sequined Turquoise + rambles + Timisoara ~

by Eva Luna No Comments





Buna dragele mele!

Long time, no blogging~ 
Am revenit azi cu o oja pe care am redescoperit-o si imi place la nebunie. Are atat de multe reflexii - si verzi, si putin albastre, si argintii, desi clar predomina verdele *turcoazul?*.
Ei bine, chiar nu stiu de ce nu am mai purtat-o *probabil pentru ca dau mereu peste alte oje, unele mai frumoase ca altele* 
I'm a maniac, can't help it!  :))
Hai sa va mai zic si ce am facut in ultimul timp. Am iesit un pic din Bucuresti, am fost prin Sibiu, apoi ne-am oprit un pic in Timisoara sa salute o prietena familia *frumos oras, oameni super veseli, trebuie sa mai dau pe acolo*, apoi pe acasa. Acasa, unde am facut pentru prima data dulceata *de nuci verzi, my favorite* si am reusit sa ma ard la mana. Arata destul de rau, dar dupa trei zile in care m-am cremuit si am bibilit mana pe toate partile, arata mult mai omeneste. Cred ca nu imi ramane vreun semn *Thank God!*
Dulceata mi-a iesit super buna, chiar nu ma asteptam, dar cred ca mi s-a intamplat chestia aia cu "begginer's luck", altfel nu imi explic
Cum mi-am belit mana? Hai sa ma fac de rusine acum: cand puneam dulceata in borcane.
Eram fericita si tot trancaneam cu mama prin bucatarie. Imi povestea ea despre locul ei de bastina, de livezi, de vie, de diferite preparate naturiste . . .apropo?! Stiati ca femeile inainte luau cojile si frunzele de nuci si se spalau cu ele pe cap? Da o nuanta superba la par, il hraneste si il intareste. Ei bine, tot bolborosea ea diferite chestii naturiste de care eu habar nu aveam, si HOPA!!! imi pica dulceata super fierbinte pe mana.
BAH! DOARE!!! USTURA!!! RAU!!!
Hai ca m-am vaitat destul pentru ziua de azi, nu dau si mai mult in penibil.
Despre ce vorbeam? Aha, oja.
Oja e de la Avon, nuanta Sequined Turquoise. Cred ca am purtat-o numai pe asta vreo doua saptamani. Oja rezista pe unghii, nu sare pe la colturi, dar in schimb se toceste dupa vreo doua zile.
Love it!
NOTD-uri nu prea mai am cum sa fac ca deh~ , machiajul meu de toate zilele a fost cam minimal, diferite culori pamantii, bold lipstick, cu eyeliner, fara eyeliner, nothing special, nothing worth showing.
Calculatorul mi l-am facut, era problema la sursa, dar in schimb, cei de RDS imi cam pun nervii la incercare. Nu imi merge netul de vreo zece zile si tot zic ca vin sa vada ce se intampla. Mmhmmm~
Anyway~ am avut parte de zile oarecum linistite, exceptie facand patania mea teribil de penibila.
Abia astept sa mai trancanesc cu voi si sa ma pun la curent cu ultimele noutati.
Apropo, felicitari pentru nominalizarile de la Digital Divas by Avon. Foarte multe bloggerite dragi mie se regasesc pe acolo, asa ca succes fetelor! Keep up the good work~
O zi superba sa aveti!

V-am pupacit dragelor!  (✿◠‿◠)✌
Have a lovely day!


0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.
And NO, i do not recommend using Disqus!