21 December, 2014

Widgets

~ Intrebari, raspunsuri si pinterest ~

by Eva Luna No Comments


Greetings lovelies! 
De-a lungul timpului, am strans cateva intrebari prin mail care se tot repeta si repeta, si cum mie nu imi place sa fac un lucru de mai multe ori. . . tadaaaaaaa! un mic top cu intrebari si raspunsuri.
Here we go --->
Este vreo diferenta intre SuperShock clasic si SuperShock Max?
R: SuperShock Max mi s-a parut mai dens si mai greu de lucrat cu periuta *adica tre' sa stai sa bibilesti genele pan' te apuca dracii*. Consistenta fiind mai groasa, se usuca mai repede, iar genele oricum arata extrem de incarcate. Not gonna buy that thing ever again. Raman la cel clasic pe care il folosesc de multi anisori.

Am vazut ca ai incercat fondul de ten 24k gold. Vreo parere?
R: Yep. A fost foarte comparat cu Revlon Photoready, doar ca cel de la Avon este mai domol oleaca. Are particule mult mai fine care reflecta lumina, dand fetei un healthy-glow *cum imi place mie sa ii zic*. Rezistenta la transfer este inexistenta, dar sa fim serioase, care fond de ten nu se ia pe telefon, haine, s.a.m.d.
Fata incepe sa luceasca in zona T dupa vreo 5-6 ore, puterea de acoperire este mica spre medie, SPF12, particulele alea scliparicioase, care sunt evidente doar la soare, sau daca stati lipite de un bec, se pot acoperi cu mare usurinta daca folositi nitica pudra. Hmm, what else? . . . .
La demachiere trebuie sa insistati putin pentru ca ramane sclipiciul, pardon, aurul, ca doar denumirea este 24k Gold si este imbogatit cu praf de aur *or so they say*, trebuie sa va demachiati bine-bine-bine. We don't want that junk clogging our pores while we sleep, right? Dar asta este valabil si la Photoready, si la orice alt fond de ten.
Cam atat imi amintesc despre el. In ultima vreme am folosit numai BB Cream-uri, iar fondul acela de ten este folosit numai pe jumatate. O pompita si acoperiti toata fata.
Doua intrebari gata, bring on the 3rd one  :D

Obisnuiam sa cumpar pudra minerala de la Avon pentru ca ma intelegeam de minune cu ea, dar a scos-o din brosura. Stii daca o baga din nou?
R: Am intrebat la departamentul de rel. clienti si momentan nu au in plan sa o readuca in stoc. Posibil pe viitor. Pentru orice alte nelamuriri in privinta produselor scoase din brosura, intrebati un reprezentant sau mai bine trimiteti un mail aici >click<
Raspunsurile vin mult mai repede. 

Numele tau chiar este Eva Luna sau este un pseudonim pe care il folosesti in blogosfera?
R: EVA este de fapt o anagrama a numelui meu. E vine de la Elena, V de la numele de familie, iar A de la Alina, iar in viata de zi cu zi, sunt strigata Eva. Totul a inceput ca o joaca de cand eram mai mica, apoi asa mi-a ramas "porecla". Luna vine de la . . .lună. :)) Intotdeauna mi-a placut sa privesc luna sau sa ii fac poze. I'm a weirdo, i know. Mister elucidat. Movin' on.

Ma ajuti si pe mine sa fac rost de sponsori?
R: Iti dai seama ca nu am cum sa te ajut sa "faci rost" de sponsori. Fiecare firma colaboreaza cu cine vrea, nu cu cine vrem noi, bloggerii.

Da-mi si mie niste adrese sa trimit mail, imi fac eu rost.
R: I'm not kiddin', chiar asa primesc raspuns inapoi :))
Okay, lamuriri. Daca esti vanator de giveaway-uri, si am zis ca nu ma deranjeaza chestia asta de 'nshpe ori in trecut, acum parerea mi s-a schimbat total. De ce? Pentru ca acele persoane nici macar nu se sinchisesc sa vada daca au castigat si mai au si bunul simt sa traga bloggerul de manecuta ca de ce nu anunta? Personal, am anuntat mereu, cateodata si pe mail, si pe facebook, pe un cont sigur vede mesajul. Cat despre adresele de mail in care vorbim cu PRii companiilor, intrati frumusel pe site-ul firmei la sectiunea "CONTACT" si aveti optiunea sa le lasati un mesaj sau sa ii contactati la o adresa anume. Cineva v-a lua legatura cu voi.
Problem solved Sherlock.

Ai vreun sfat pentru bloggeritele incepatoare?
R: Calitatea conteaza mult mai mult decat cantitatea. Adica?
Adica decat 10 postari scrise la vrajeala, propozitii fara sens, incorecte gramatical, iar postarea fara un mesaj anume, mai bine 5 postari pline de informatii care si tu la randul tau, daca le-ai cauta pe net, ti s-ar parea utile. Don't bullshit people, it's annoying!
Poze cat mai clare, care sa reflecte realitatea, dar nu pune vreo 15-25/articol. Nimeni nu are rabdare sa vada acelasi produs prins din acelasi unghi la infinit *it's a waste of time on both sides*. Va asigur ca 6-7 sunt de ajuns.
Un typo-doua acolo se accepta, se intampla si la case mari, but don't make that a habit. Gaseste-ti un stil anume de a scrie, nu copia pentru ca cititorii blogosferei isi vor da seama imediat. Nu intra in conflicte - adica sa te iei la cearta si sa vorbesti ca la usa cortului. Lumea o sa te tina minte ca o scadalagioaica si daca pe moment o sa ai un booom in statististici, o sa iti scada considerabil. What goes up, must come down!
Raspunde cat poti de repede la mesaje si comentarii.
Cam atat imi vine in minte pe moment.


Daca mai aveti si alte intrebari, whatever_eva_wants@yahoo.com va sta la dispozitie. Stiti ca in perioada asta rasnita a dat coltul si n-am pe ce tasta, decat dispozitive conectate la internet straine *adica ce laptop prind in mana, strig "it's miiiiiine! my prrrrrrrecious!!!", dar mail-ul este mai mereu verificat. Postarile's planificate, comentariile . . .Dumnezeu cu mila.
Mi-e dor de voi, mi-e dor de tastat, crap de curiozitate sa vad ce au mai scris bloggeritele mele preferate . . . . .

In alta ordine de idei, am reusit sa imi fac contul de Pinterest sa arate un pic mai decent. Va astept si pe acolo sa agatam niste poze misto. Cred ca deja v-ati obisnuit cu modul meu de a gandi si scrie haotic, demn de looney bin >click-uiti pe poza si veti fi redirectionati catre mine cont<




Have a lovely day!

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.
And NO, i do not recommend using Disqus!