21 December, 2014

Widgets

~ LOTD: green lights ~

by Eva Luna No Comments

. . .or eyes. Take your pick 





Buna dragelor si  . . .
HRISTOS A INVIAT!

Dupa cum am zis si pe facebook, calculatorul meu a decis sa dea coltul fix inainte de ziua mea *de aici si absenta mea de pe facebook, mail si blogosfera*
Nu stiu exact ce are, nu am avut timp sa scot surubelele si sa ma holbez, sa vad exact ce nu mai functioneaza, dar ma indoiesc ca as avea succes.
Babe, gimme software anytime over hardware!  :))
Anyway, vreau sa va multumesc pentru toate mesajele si urarile primite pe facebook de ziua mea, they made me really-really-really happy!
Sper ca v-ati relaxat zilele astea si ati petrecut alaturi de persoanele dragi! Eu m-am bucurat de soare, de caldura, de corcoduse, cozonaci, de inghetata si bunatatile facute de Paste.
Machiajul postat azi a fost purtat de ziua mea. Likey? Cu ocazia asta, mi-am schimbat si nuanta parului; acum este un aramiu inchis. Anul trecut am aratat cam asa.

Din pacate, voi posta cam rar in perioada asta *depinde cum prind laptopul fratiorului*, dar sper sa nu ma uitati  pretty-please!  :D
V-am pupat!

LATER EDIT:
Produse folosite pe fata:
- fond de ten Avon Ideal Flawless -Ivory, amestecat cu BB Cream Gosh in nuanta 03 Warm Beige
- pudra minerala pe zona T
- creion multifunctional Arabian Glow in nuanta Shimmering Bronze - folosit pe pometi
- pudra elf in nuanta Sun Kissed

Produse folosite la ochi:
- creion pentru sprancene in nuanta dark brown
- Avon baza pentru machiaj
- creion NYX Jumbo in nuanta Milk, aplicat pe toata pleoapa mobila
- fard Avon Color Trend in nuanta Limelight aplicat numai pe centrul pleoapei
- fard mimididi 3D Diamond Eyeshadow nr 12 >link< aplicat numai in coltul interior si exterior al ochilor
- Avon SuperShock in nuanta Black si Mega Impact in nuanta Cobalt
- rimel si tus LINGMEI >link<
- gene false ES >link<

Produse folosite pe buze:
- balsam de buze Avon cu retinol, colagen si vitamine + SPF 15
- ruj GOSH in nuanta Kitten Pink
- gloss Avon Glazewear Sparkle in nuanta Sugar Cane




Have a lovely day!


0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.