21 December, 2014

Widgets

~ NOTD: Blue Suede Shoes ~

by Eva Luna No Comments

. . . by Glitter Gal Australia


Yeeeeeeeey!
Prima mea oja holografica~  si este albastra! My favorite color!!! 
Dupa ce posta noastra draga mi-a pierdut primul colet *care trebuia sa vina prin luna februarie*, tipele de la Glitter Gal *Anna si Kerry* au fost dragute si mi-au trimis alta oja pentru testare. Bine, acum sa nu intru in detalii si sa va zic cat de nesimtite sunt cucoanele de la posta unde iau eu de obicei coletele, plus ca au mai pierdut inca un colet pe care l-am trimis eu prin luna decembrie. Asta a fost asa, ca o mica paranteza sa vedeti si voi de cat profesionalism dau unii dovada.

Sa va zic acum de oja: este prima pe care o incerc, asa ca nu pot face o comparatie. Ca rezistenta, o am de 4 zile pe unghii si inca se tine bine; are un luciu okay, deci nu este nevoie de top-coat. In poze, sunt aplicate 3 straturi pe unghie, iar consistenta ojei este mai sheer. Acest lucru nu il consider chiar un minus, pentru ca pot aplica mai intai o baza colorata, apoi un strat de holo-nail polish pentru un efect mai special - It gives the manicure a little wow in the zing~

Nuanta pe care eu am primit-o a fost botezata BLUE SUEDE SHOES. Sincer, eu am rebotezat-o si acum o strig Blue-Jeans *don't ask me why, i just do :)) *
Evident, cu asemenea oja, greu de captat intr-o poza toate reflexiile minunate pe care le are. Ma duce cu gandul la o laguna, la mare *una curata, nu asta de la noi plina de alge si cioburi*.
Fiind si albastra, presimt ca o sa fie destul de purtata la vara. 
Sticluta are 10 ml, toate produsele sunt vegan friendly, cruelty free, are o rezistenta decenta, se aplica frumos, fara urme sau bule de aer, si cel mai important *cel putin pentru mine*, se usuca foarte repede!










Un curcubeu pe unghiile mele!  :))
Sper ca v-a placut postarea de azi. Voi ati purta o oja de genul?
You know feedback means a lot~
Va pup, sa aveti o zi placuta! 

Have a lovely day!


0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.
And NO, i do not recommend using Disqus!