21 December, 2014

~ NOTD: black & burnished copper ~

by Eva Luna No Comments

. . .or black & burned edges~


Cand a fost 1 martie, am dat o raita pe aici la mine *ca-i zona tare populata si galagioasa* sa iau si eu martisoare pentru cei dragi si evident, m-am intors cu o durere de cap "di toată frumusetea"  :D
Long story short, m-am holbat in toate directiile si mi-am clatit ochisorii cat pentru toata luna martie.
Mah, talentati mai sunt romanii astia!!!
Pe bune! O gramada de tarabe cu diferite brizbrizuri si smotocei, sa stea mâţa in coada, nu alta :))
Printre ele, erau si medalioane din murano lucrate tare frumos, iar de acolo mi-a venit inspiratia pentru aceasta manichiura.



Acum nu stiu daca mi-a iesit combinatia, dar mi-e mi-a placut la nebunie, in special cum se vad unghiutele la lumina zilei.
Cum am ajuns la acest rezultat?
Pai am folosit o oja neagra super lucioasa *Maybelline Colorama*, lacul de unghii Golden Vision *click aici pentru swatch*, apoi acest rosu de la Flormar *clicky-click*. Pe inelar am aplicat niste glitter pe care l-am pescuit din sticluta de la Avon, botezata Gold Flecked si l-am asezat frumusel pe diagonala.
Am zis sa fiu mai cu moţ si sa nu merg pe degrade-ul orizontal, asa ca am aplicat oja cu buretelul pe diagonala. La final, dupa ce s-a uscat minunatia pe unghiute, am dat si un strat generos de top-coat ca sa se imbine frumusel toate nuantele si sa aiba Eva o manichiura "arsa de soare"  :))
Ce ziceti, mi-a iesit ceva? Likey-like sau boooo~?  :D






P.S: s-a schimbat hainuta blogului. Va placeeeee?  :D

Have a lovely day!

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.