21 December, 2014

~ Review: baza de machiaj AVON ~

by Eva Luna No Comments


Buna fetelor!  :)
Dupa lungi testari si utilizari, am revenit cu pareri despre primer-ul de la Avon. Pentru cine nu stie, primer-ul asigura intensitatea, rezistenta si ne ajuta sa amestecam (blenduim) culorile mai bine.
Ce spun cei de la Avon despre aceasta "butelcuta":
  • prelungeste persistenta fardului de pleoape;
  • previne strangerea acestuia in pliurile pleoapei;
  • este adecvata pentru toate nuantele de ten.
Gramaj: 3g
Ambalaj: borcanelul este de sticla
Pretul este de 12,99 lei *cel putin, atat am dat eu*
In poza alaturata, am ales un fard frumusel, dar destul de prafos din pacate. In stanga, swatch cu primer, in dreapta fara.

Incep prin a va spune ca eu am putin pleoapele uleioase, si chiar am nevoie de un primer care sa nu imi stranga fardul intre pliuri. Pe langa primer, folosesc si un creion jumbo, pe care il intind bine-bine, dar asta e alta poveste.  :D
Dupa cum vedeti si voi in poza, fardul devine mai intens si chiar mai luminos/sclipicios.
Am folosit aceasta baza de fiecare data cand m-am machiat, iar aceasta rezista cu stoicism vreo 9-10 ore.
Consistenta primer-ului este usoara, aproape spumoasa *i know, sounds weird* ; se intinde foarte usor, cred ca merge pe toate tipurile de ten pentru ca se adapteaza un pic la nuanta tenului, si nu mi s-a strans intre pliurile pleoapei. That's a big plus for me!  :D
Se consuma extraordinar de greu, cred ca ma tine vreo 2-3 luni  :))

Daca l-as mai cumpara? Yep.
Pretul este acceptabil, iar la mine a functionat de minune. Nu pot zice ca este un holy grail/must have, dar chiar nu i-am gasit ceva negativ.
Probabil ambalajul, pentru ca am tendinta sa scap lucruri, in special dimineata cand sunt mereu pe jumatate treaza. Nu m-as fi suparat daca era un ambalaj cu pompita, dar tinand cont ca inainte sa ne aranjam, ne spalam bine pe mana, apoi folosim crema, fondul de ten si ce mai folositi voi in rutina.  :))



Cam asta a fost tot pe ziua de azi. Stiu ca am promis doua machiaje de V-Day, dar de vreo 3-4 zile sunt iritata la ochi si n-am pus strop de machiaj pe fata. Si am asa un cheeeeef~  :))
Sincer, nu stiu de la ce exact m-am iritat. Demachiantul nu mi-a facut probleme pana acum, nici fardurile sau rimelul.
Oh well, sper sa imi treaca repede~  :D

Have a lovely day!


P.S: Nu uitati de concursul de pe Facebook. Mai aveti timp sa va inscrieti pana maine la ora 23:59.
Click aici.

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.