21 December, 2014

Widgets

It can't get more random than that :))

by Eva Luna 1 comment
Hello lovelies!  :)

Bine v-am regasit si pe 2013! 
E prima postare pe anul acesta, asa ca m-am gandit sa fie ceva random.
Gen --->


Asa am avut "pictate" unghiutele de Revelion.
Am facut in seara aia niste poze, dar majoritatea au iesit aiurea, din cauza glitter-ului. Cred ca unele dintre voi ar numi oja asta holografica, nu?
Ciudat, o am de multa vreme si sincer nu mi-a dat prin cap sa o folosesc asa.
Unghia a fost acoperita bine din 2 straturi, dar eu am mai dat inca unul, ca sa fiu si mai sclipitoare in seara aceea.





Cam asa au iesit vreo 20 si ceva de poze.
Love this bloody polish, but i absolutely hate to take pictures of it!  :)))



Dupa cum am zis si aseara pe facebook, am gasit cateva poze cu machiajul din seara de Revelion.
Sunt facute cu blitul si nu prea se vad exact nuantele. Oricum, am mers pe frosty-eyes-bloodred-lips look. Este un usor cut-crease, eyeliner fara "codita", gene false, creion alb pe waterline, ochii extrem de "sclipiciosi" :)) , fata puternic conturata si iluminata *din nou, nu se vede bine in poze aaaaargh!*.
Hmmm . . .sa ma anuntati daca vreti sa refac machiajul acesta *si asa sunt datoare cu unul; n-am uitat Gina, las lenea la o parte si in curand il postez pe blog  :D *



Si . . .si . . .siiiiiiii . .
Taa daaaa!!!
Pantofiorii mei de pe Oasap. Par extrem de durerosi, stiu :))  dar nu am avut probleme cu ei vreo 5 ore. Pe bune! Cu toate ca au 14 cm, cu tot cu platforma, m-am simtit ca o printesa *yeah, like a sexy diva baby :))* . Dresul este de fapt de la mami; il avea ea frumusel in dulapior si cica "a dat peste el, nu il port eu?"
Well duuuuuh mommy, what do you think? :))))
Din nou, nu am putut capta exact cat de frumosi sunt in realitate, de un negru foarte intens, iar cand ma misc, se vad sclipirile acelea argintii.
Of of, i them! :))
Am avut o rochie *mdah, am purtat o rochie! si era si rosie , iar cine ma cunoaste, stie ca eu nu port rochii nici in ruptul capului. Pur si simplu nu ma simt bine in ele. Vreau sa ma misc, nu sa fiu atenta mereu daca mi s-a ridicat fusta. :)) *
Sa revenim: rochie rosie - check!, dres sclipicios - check!, unghii sclipicioase - check!, sexy heels - check!, machiaj sclipicios - check that too!  :))
Ce mai, am aratat ca un disco ball in seara aia!  :)))

Pantofiorii ii puteti gasi aici --> click <--




Eh, am glumit si eu!  :))
Stiu ca par prea multe sclipareli pe acolo, dar rochia a fost gen pin-up dress, foarte simpla. Coafura . . .aia v-o arat intr-o alta postare, este ceva foarte chic si usor de facut, iar posetuta a fost neagra, micuta si simpla. Asa ca nu am aratat asa de rau!  :))
Apropo, voua vi s-a intamplat sa nu va vina comanda de pe Oasap? Sau sa aveti intarzieri mari?
Eu am pus o comanda pe 8 septembrie 2012, si mi-a ajuns undeva pe la mijlocul lui noiembrie, cat timp eu am fost plecata *stiti voi unde* . In viata mea nu mi s-a intamplat asa ceva. Am avut colete din USA si mi-au ajuns in 7-8 zile lucratoare. Am avut colet din UK, si mi-a ajuns in 2 zile. Doua zile!!! Nici in Romania, cu posta noastra nu mi-a ajuns asa repede, ce naiba!
Ei bine, dupa munca de lamurire si cateva e-mail-uri, mi-am primit comanda.
Voi ce patanii aveti cu cei de la Oasap?

In fine, trecem mai departe acum.


Melodiile pe care le-am ascultat ieri in prostie  :))





P.S: daca nu urmariti pagina de facebook, va anunt ca am dat drumul la un concurs care sper sa va placa.
Click pe poza pentru redirectionare.





That was all darlings!
Sper ca v-a placut trancaneala aiurita de azi, and don't forget, feedback means love!

Have a lovely day!

1 comments:

veronica p said...

Hei! Salutare si La multi ani pe 2013 !
Ti-am mai zis cred ca ai fost tare frumusica ..dar intotdeauna iti iese...cu oasap...sincer nu ma incumet la asa comenzi...nu ma risc :-). Si-n plus, tot am auzit pareri ca sunt neseriosi asa ca probabil de oasap n- o sa ma apropii. Ok....see u ! :-)

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.
And NO, i do not recommend using Disqus!