21 December, 2014

Widgets

~ AVON Haul ~

by Eva Luna No Comments
'Neata dragele mele!

Cred ca nu am mai facut un haul Avon pe blog deeeee~ . . .nici nu mai stiu de cand. Boooooo, shame on me! :))
Nu mi-am luat cine stie ce, asa ca am postat pe facebook micile mele comenzi. Nici de data asta nu am pus de-o comanda mare, dar am vrut neaparat sa testez si eu primerul aparut in gama Supershock *v-am innebunit pe facebook cu el :)))*. Stiti si voi cum e cand vi se pune fixu' pe ceva anume  :))
Am fost fericita ca mi-a sosit si top coat-ul Fuchsia Dazzle, asa ca abia astept sa fac ceva dragut cu el.
Cat despre rujuri, duuuuuh! evident ca nu corespund nuantele :(
Dazzle nu prea imi place, este un caramiziu cu subton rece, iar mie nu mi se potriveste deloc, asa ca a fugit repede la mami in geanta *am avut noroc ca i-a placut ei, altfel acolo intepenea si aleluia :)) *
Pink Doll & Lucky Kiss au o rezistenta herculeana pe buze, m-au surprins placut. Primul este cremos si mat, iar al doilea are un shimmer foarte fin. Dazzle are cateva particule stralucitoare, dar pe buze nu prea se observa.
Mi-am mai luat si un creion pentru sprancene, acela cu periuta incorporata, dar am uitat sa ii fac poza si lui. A ramas direct in portfard ca era nevoie de el acolo.

Pudra minerala in nuanta Shell (pentru ca Nude devenise prea inchis pentru tenul meu enervant de alb)

AVON Baza pentru fardul de pleoape


Avon Color Trend top coat - Fuchsia Dazzle


Tratament pentru ochi Anew Ultimate (o clienta tot il comanda si il recomanda la randul ei. Cica ar fi foarte bun, functioneaza de minune si isi merita toti banii. Asa ca, l-am luat si eu pentru mine, sa vad ce e de capul lui. Sa imi spuneti daca vreti review, sa notez in agenda :D )


AVON Kiss'n'Go Color Trend lipsticks - left to right - Dazzle - Pink Doll - Lucky Kiss


That was all folks!
Panda hugs & Kisses,
Eva.

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.
And NO, i do not recommend using Disqus!