21 December, 2014

Widgets

~ To watch or not to watch . . . ~

by Eva Luna No Comments

. . .that is the question!


Buna fetelor!

Stiu ca fiecare aveti cate un film, sau un serial preferat, la care va uitati cand sunteti obosite si vreti sa va relaxati, sau pur si simplu va face placere sa il vizionati.
Dar ce ne facem cand se termina sezonul?!?
La ce ne uitam atunci? Ce seriale, sau filme, merita sa ne petrecem cateva ore bune in fata calculatorului *ma indoiesc ca veti sta in fata televizorului;  rar . . .extrem de rar mai gasim ceva bun la TV in ziua de azi*. Ei bine, si eu m-am aflat de nenumarate ori in aceasta situatie.
M-am gandit sa fac aceasta postare de ceva vreme, numai ca nu prea gaseam timp de tastat. Ei bine, am venit intr-o seara acasa si eram in toane bune, asa ca m-am apucat de facut o lista cu ce seriale am vazut pana acum *cel putin, cele pe care mi le amintesc*. M-am uitat la o gramaaaaada de porcarii pana acum: porcarii plictisitoare, porcarii enervante, porcarii gen WTF?!?, chiar si porcarii . . .porcoase *sort of :))*.
Mai jos aveti o lista cu seriale care merita sa "aruncati" un ochisor peste ele. Sper sa va placa recomandarile mele, iar daca nu, macar aveti o listuta si stiti la ce sa va uitati cand sunteti plictisite.
Clicky-click pe poze pentru marire.

Arrow
Oh my sweet peas and carrots, that dude is smexy yummy! And yes, i do realize that makes absolutely no sense!  :))
Serie noua, apare in fiecare miercuri, pe net il gasiti a doua zi *acest lucru este valabil pentru fiecare serial mentionat*. Este o combinatie intre Daredevil/Elektra/Robin Hood/Lost/The Hunger Games. That doesn't make sense either, right?  :))
Pai, sa clarific un pic, din ce am inteles si eu pana acum: un tip naufragiaza pe o insula, unde petrece aproximativ 5 ani de zile; acolo traieste omu' la maxim, probabil face niste mortal kombat cu animale absolut salbatice si infometate, ca si el de altfel, dar deh . . .tre' sa inveti sa te descurci bre', n-ai ce face!
Apoi este salvat, dar . . .lucrurile nu sunt chiar atat de simple. Tatal lui i-a lasat o lista cu niste nume, iar modernul nostru Robin Hood vrea sa faca dreptate. Nu ma intrebati la ce anume vrea el dreptate, ca suntem abia la primul episod. Oricum, tipul este numai pachetele-pachetele, o placere de clatit ochisorii :)) plus, le are cu saritul' ca maimutele si trasul cu arcul. Fuuuun!  :))
Aaaa, am uitat sa mentionez: mama lui, poate chiar si prietenul lui "cel mai bun" ar putea fi implicati in accidentul in care el si-a pierdut tatal, si a dus la naufragierea lui pe insula aia atat de terifianta.
Cam asta am "capiche" si eu pana acum. E o serie care cu siguranta nu voi pierde nici un episod!



Awkward
Este un serial amuzant, teen-chick-flick, imi face placere sa il vizionez. Il recomand si pe asta! Sezonul doi abia s-a terminat, asa ca aveti la ce sa va uitati pana apare al treilea.


Beauty & the Hottie-with-a-temper
Primul episod, apare in fiecare joi, dupa The Vampire Diaries. Nu m-a impresionat in mod deosebit, dar din nou, suntem abia la inceput de sezon. Bestia asta moderna este de fapt un fost medic care si-a pierdut fratele in atacurile de la 11 septembrie; renunta la medicina in favoarea armatei. Acolo ii este injectat un fel de virus care il face mai puternic, in toate sensurile posibile.
But there's a catch: mutantul nostru devine absolut incontrolabil *de catre armata*, asa ca au decis sa inchida "proiectul". Adica mai pe scurt, sa ii vaneze ca pe niste animale salbatice ce sunt. Okay, that's not polite people!
El reuseste sa scape si sa se prefaca mort pentru cativa ani, pana cand frumoasa noastra politista, care este de fapt detectiv, da buzna in cocina lor de ascunzatoare. Seriously, men and cleaning!  :)))
Un alt serial la care ma voi uita, sper sa devina si el bunicel.


Stiu ca veti zice "EEEEEEL? Ce fel de gusturi ai fatooo?"
Ei bine, am si eu un mic crush pe tipul asta: Jamie Campbell Bower. Pentru cine nu stie, a jucat in Harry Poker, Twilight si in curand *yaaaay!* The Mortal Instruments. Abia astept sa il vad in rolul lui Jace.
V-am spus ca am un mic girly-crush, nu aruncati cu rosii in mine, okay?
Asa am ajuns sa vizionez si Camelot. Dupa cum vedeti in poza, din distributie a facut parte si Eva Green *sexy Bond girl*, plus alti actori mari. Mie una mi-a placut seria asta, cu toate ca a fost intrerupta dupa primul sezon. Sunt doar 10 episoade, pe care le-am "devorat" intr-un weekend.
Pana si soundtrack-ul mi se pare genial, va las mai jos o melodie care este superba.

p.s: el este tipul din videoclipul Florence and the Machine - Never let me go

---Be my Light---



Un alt serial care mi-a atras atentia a fost Continuum. Primul sezon s-a terminat cu doar 10 episoade, iar al doilea va avea 13. Ideea acestui serial m-a cam intrigat: daca eu te trimit inapoi in trecut sa rescrii istoria, viitorul se schimba? Initial ai zice ca da, dar la un moment dat, un personaj zice "Don't worry, we'll meet again!" saaau ceva de genul. Universul, mai multe trecuturi, viitorul, toate diferite, prezentul poate schimba directia, situatia si reactia celor din jurul tau, sau cum stii in care "trecut" trebuie sa trimiti persoana ca sa poata face o diferenta?
Okay, i'm not making any sense now either!  :))
Bottom line: e un serial misto, mi-a placut, daca va intereseaza subiectele de genul sau pur si simplu sunteti curiosi, eu zic sa ii dati o sansa.
Abia astept sezonul a doilea!


Of of of! Nu m-am mai uitat la acest serial diiiiiiin . . .sezonul al 6-lea cred. Oricum, apare in fiecare miercuri, sezonul a 8-lea abia a inceput, asa ca e numai bun de un
movie-marathon-weekend.
De ce imi place?
Dunno.
Imi place sa analizez oamenii, sa le "ghicesc" urmatorul gand, urmatoarea miscare. . .
Does that make me a creep?  :(


GAME OF THRONES
YOU WIN OR YOU DIE
'nuff said.

Don't like it, don't care! I love mind games and this show KICKS ASS!!!
Doua sezoane terminate, al treilea apare pe 31 martie 2013.
Abia asteeeeeept!!!!!!!!!!!


Un alt serial la care m-am uitat. Don't like it, don't hate it either!
E genul de serial care te tine pe scaun chiar daca nu esti mare fan. Cinci sezoane, numa' bune de vizionat.

Gossip Girl meets Devil wears Prada
Cam asa as descrie acest serial.
Mi-au placut cele 18 episoade, dar mi-ar fi placut si mai mult daca ar fi continuat seria. Boooo~
Great style, loved the wardrobe, hated Andie MacDowell.

Gossip Girl
You love it, you hate it . . .honey, you're still gonna watch it!  xoxo :))


Heroes
Nu cred ca am intalnit persoana la care sa nu se fi uitat barem la cateva episoade.  :))


Simon Baker
'nuff said.
Omul asta e genial in acest rol, nu cred ca il putea interpreta oricine. Good choice!
Cinci sezoane, apare duminica, 11 episoade in total.




Merlin
Am ajuns sa vizionez acest serial din cauza mamei.  :))
Il recomand: mai radeti, mai stati cu sufletul la gura, mai va vine sa aruncati cu cate ceva in monitor, mai aveti momente de "pffft, yeah, right!"
I love it!!!  :))
Apare sambata, noul sezon abia a inceput, vor fi 13 episoade.


Doua sezoane, al treilea are premiera pe 19 octombrie 2012, si va avea 22 de episoade.
E Nikita! She kicks ass! What more can i say?  :))

Un alt serial pe care domnii producatori au decis sa il intrerupa. Ce . . .oameni! *inserts curse words*
Este inspirat dupa o carte, mi-au placut cele 10 episoade si vreau continuarea!!!

Acest serial l-am urmarit un pic la TV, apoi am decis sa ii caut cele 18 episoade.
E asa si asa. . .
Joaca si Lucy Hale din Pretty Little Liars.

Un alt serial care imi place: Parenthood.
Apare marti, 4 sezoane a cate 15 episoade, dintre care doar 5 difuzate din noua serie.
La inceput l-am urmarit din cauza lui Lauren Graham *Gilmore Girls* care este serialul meu preferat, dar apoi . . .chiar incepuse se imi placa.
Il recomand si pe asta!  :)


Ce ne facem daca intr-o zi ne trezim si nu avem DELOC energie?!
Eh? Sa va vad atunci. Ne intoarcem la cave-man-style probabil.  :)) E un serial interesant. La primul episod nu ma prea prins, dar acum am ajuns la al 4-lea si imi place. Apare in fiecare luni si vor fi 13 episoade in total. Si din asta nu pierd nici un episod.



Eu si cu fratele meu, avem ceva cu seriile astea Stargate: Altlantis, SG-1, etc
Dintre toate, Atlantis mi-a placut cel mai mult. Sunt doar 5 sezoane. Vizionare placuta!  :)


The Secret Circle
A fost mare buzzzzz pe seama lui, apoi s-a lasat mai moale pentru ca devenise boring, iar la sfarsit de sezon, producatorii ne-au lasat cu ditamai cliffhanger-ul. Pai asa se face oameni buni?!
Don't love this, don't hate it either. 22 de episoade bune de urmarit cand nu aveti ce, finito.


Urmaresc acest serial de la inceputurile lui. Cica vor fi 10 sezoane, dupa care GATAAAA!
Momentan, suntem la al 8-lea, vor fi 23 de episoade si apare in fiecare miercuri.


Teen Wolf
Il recomand cu mare drag, mie mi-a placut ce am vazut pana acum! Sunt doar 2 sezoane, al treilea se afla in productie si vor fi 24 de episoade, nu 12 ca in primele doua.


uuuuu, i looooove 'ma Northman hottie!
Si Lafayette! Cand apare Lafayette, stii cu siguranta ca o sa razi.  :))
5 sezoane, al 6-lea in pregatire, apare in iunie 2013.


The Vampire Diaries
Everybody's watching this, duuuh. . . sau cel putin, au auzit de acest serial. Apare in fiecare joi, 4 sezoane, a cate 23 de episoade.
It's a love & hate relationship between me and this tv show.
A cam inceput sa ma calce pe nervi Elena *gaaah, imi poarta si numele*
Chiar nu stiu ce sa fac cu acest serial. O sa il las cateva episoade, apoi ma uit la ele, poate iar ma prinde "microbul" The Vamp Diaries.


Okay, acum am ajuns la lista mea de TO BE WATCHED
Incep cu The Tudors. Chiar nu aveti idee de cand ma chinui sa vad seria asta!  :))
Am auzit atatea despre ea, incat mi-e cam ciuda ca nu am vazut-o si eu. Sper sa remediez in curand aceasta situatie.
4 sezoane, a cate 10 episoade fiecare.


Lilo & Stitch - the series
Stitch este atat de cuuute~
Trebuie sa il vedeti voi!  :))


O alta serie care mi-a atras atentia: Alphas
"The series follows a group of people with superhuman abilities, known as "Alphas", as they work to prevent crimes committed by other Alphas. 
In the series, five ordinary people are brought together to form one extraordinary team of Alphas - people with the unique power to stretch the capabilities of the human mind giving them superhuman physical and mental abilities."
HOW COOL IS THAT???
This is a must-watch pe lista mea!


Matt Bomer
'nuff said.
Plot-ul imi place, deci trebuie sa il vad!


Picture Me - A model's Diary
Este un movie-documentar despre viata unui model, de la inceputul carierei, pana cand a devenit cunoscuta in aceasta industrie. Daca sunteti pasionate de moda/modelling, here you got the real deal!


Un alt documentar care mi-a placut si il recomand de vazut: Katy Perry - Part of me


Cam asta a fost lista mea *cam lunga, nu?  :)) *. Ce parere aveti?
Voi la ce va uitati in prezent? Aveti niste recomandari pentru mine?

LATER EDIT: Am uitat sa precizez ca m-am uitat si la House, Blood Ties, Far Cry, Charmed, 7th Heaven, Alias, Andromeda, Ally McBeal, Bionic Woman, un pic din Friday Night Lights, seria Moonlight, Gilmore Girls *all time favorite*, Mutant X, un pic din Prison Break si Pretty Little Liars, Saved by the bell, The Client List, The X Files, Ugly Betty, Xena si Buffy *cred ca aproape toate ne-am uitat la astea, nu?  :))*

Am inceput si eu ieri sa ma uit la White Collar *i freakin' love it!!!*, apoi urmeaza The Tudors, Lie to me, Suits, The walking dead si sa termin de vazut The Borgias.


Don't forget, feedback means love.
Hugs & Kisses,
Eva.






pictures via Google

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.