21 December, 2014

Widgets

~ NOTD: This is how i feel . . . ~

by Eva Luna No Comments

. . .and i feel i love this bloody polish! - yes ma'am, lame pun intended  :)))


Nu stiu de ce, dar combinatia asta ma duce cu gandul la . . . .Craciun. Pe bune!  :))
Cred ca e de vina acel rosu *care numa' neon nu e el* , si liniutele alea care par a fi niste frunzulite *cel putin in mintea mea sunt :)) *. Daca foloseam un alb mat, imi iesea ceva gen bombonele. Mmmm, sa pastrez ideea sa fac ceva asemanator.
Okay, nici bine nu am intrat in luna octombrie, ca eu deja visez cai verzi prin nameti, impodobiti cu instalatii si globulete. Clar trebuie sa imi pictez unghiile in ceva mai vesel, altfel o sa ziceti ca am tras ceva la masea!  :))
Oricum, imi place la nebunie nuanta asta rosie, cu subton rece. Poate fi purtata si asa, simpla, si tot atrage privirea. Eu zic ca este nemaipomenita si pe anotimp rece, si pe anotimp cald. AYE!  it's a good investment!  :)
Va las cu poze, clicky-click pentru marire!













Am folosit: intaritor pentru unghii AVON 24k gold, Flormar Neon Colors N010, Sequined Turquoise de la AVON, top-coat.


Ca tot suntem la capitolul rosu, voi ce oje rosii aveti prin dotare? Ma refer la alea preferate ~
Sper ca va placut brambureala mea de azi *si nu, inca nu m-am ticnit de am adus vorba de Craciun, si n-am baut nimic dubios, e inca devreme :)) *; feedback is very much apreciated, as usual!


Huuuugs & Kisses,
your kinda crazy Eva.

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.