21 December, 2014

~ LOTD: She walks alone but not, without her name ~

by Eva Luna No Comments

 Hi girls!

Am zis ca o sa revin cu machiajul pe care l-am facut in seara aceea, unde lumina a decis sa fuga de mine *booooooo~* . Va las acum cu poze, iar apoi va explic cum am ajuns la acest rezultat. Sper sa va placa!  :)










Si poza din acea seara. Se pare ca se vede mai bine glitter-ul aici, decat in pozele facute in soare.





 A trebuit sa ies in ziua aceea si batea vantul foarte tare, asa ca mi-am tapat un pic parul in crestetul capului, apoi l-am prins intr-un coc foarte lejer, and i was ready to go!
Ce am folosit:
Pai, pentru inceput, o crema hidratanta, daca are si SPF, e si mai bine; apoi am luat putina pudra pe o pensula fluffy, si am aplicat-o intr-un strat generos in jurul ochilor. Acest lucru ma va ajuta sa indepartez cu succes fardul si glitter-ul care mi-a cazut pe obraz, si sub ochi. Am luat un creion jumbo alb si l-am intins pe toata pleoapa mobila, apoi am aplicat primul fard din poza *swatch aici* .
Cu al doilea si al treilea fard, am creat usoare umbre in coltul exterior al ochiului. A urmat fondul de ten, fixat cu pudra, sprancenele, tusul, rimelul si genele false. Mi-am conturat fata *v-am aratat cum aici* , buzele cu un creion intr-o nuanta roz *eu am folosit Pink Bouquet de la AVON*, apoi am aplicat gloss-ul meu preferat, Moisture Seduction in nuanta Glimmering Champagne, tot de la AVON.
And Voila! I was ready to go~

Titlul acestei postari a fost inspirat din melodia de mai jos, una din preferatele mele de la Nightwish.
Sper ca v-a placut machiajul de azi, astept parerile voastre!

Have a lovely day!


0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.