21 December, 2014

Widgets

~ I love my new toy: Classic Travalo Excel ~

by Eva Luna No Comments
Hello girls! Miss me?  :)

Astazi vreau sa va prezint noua mea "jucarie" colorata, care este in continuu stres inca de cand a ajuns in manutele mele. Este vorba de Travalo Excel.

Fiind femei, avem tendinta sa luam cu noi genti mai mari, sau mai mici, dar pe care reusim de fiecare data sa le umplem pana la refuz. Fie ca luam documente, carti, caiete, agende, etc, intotdeauna avem un loc rezervat si portfardului, care si acesta la randul lui il umplem cu strictul necesar in acea zi. Pe langa servetele, chei si portfard, sunt sigura ca mai carati dupa voi si un parfum, sau cel putin niste monstre.
Eu una recunosc ca am ajuns la performanta de a sparge o sticluta in geanta, si nu a fost deloc placut. Statea lumea la un metru distanta de mine, de parca as fi facut baie intr-un cazan plin de parfum. De atunci, nici ca am mai pus vreo sticla in geanta, numai monstre, si alea micute de vreo 3 cm.  :))
Cred ca va dati seama ce fericire pe capul meu cand am putut sa testez si eu un Travalo, ca era prea laudat pe fiecare blog, strain sau romanesc.



Acum sa va vorbesc un pic despre el.
Este micut, aproximativ 8,6 cm, cu un finisaj foarte elegant si practic, unisex, disponibil in 10 nuante, fiecare avand o culoare frumoasa si vibranta.
Puteti sa il umpleti cu 5 ml de parfum, si permite pana la 50-65 de pulverizari.
Este extraordinar de usor, fiind confectionat din acelasi material pe baza de aluminiu din care sunt fabricate aparatele de zbor. Inseamna ca asta il face si mai greu de spart. *yay me  :)) *
98% din componentele flaconului sunt complet reciclabile, si nu contine pic de sticla. Puteti pune sticluta de Travalo si in bagajul de mana pe care il luati in avion, flaconul avand un sistem unic de reglare al presiunii. Hmmm, oare o fi bun sa pun si fondul de ten?  Just kiddin'  :))

Hot Pink  &  Silver

Cum puteti sa incarcati sticluta de Travalo cu parfum?
Va alegeti parfumul preferat sau cel mai utilizat, si il asezati pe o suprafata plana. Ii scoateti pulverizatorul ca in imaginea de mai jos, si asezati flaconul de Travalo pe tija care iese din sticla, apasand pentru a incarca parfumul in sticluta de Travalo. Preferabil ar fi sa lasati capacul de la Travalo la locul lui.




 And VOILA!  :)



Uof, cand vad toate culorile alea, mai ales nuanta de albastru . . .cred ca mi le-as cumpara pe toate :))

Il puteti cumpara de pe site-ul oficial Travalo si Aoro. Cam pe acolo l-am vazut eu, iar daca mai stiti si alte site-uri de unde poate fi achizitionat, lasati un comentariu mai jos ca sa stie lumea.
Pretul de pe site-ul oficial este de 12,49 lire pe sticluta, iar mie mi-a ajuns pachetul din UK in 3 zile. Huh, that was fast!  :))
Am vorbit putin cu PR'ul companiei si cred ca au de gand sa bage Travalo si prin mall-urile din Romania. Eu una sper sa faca asta pentru ca mi se pare o achizitie tare faina, utila si durabila.

Pe pagina de Facebook Travalo gasiti mereu cate un concurs unde puteti castiga si voi un flacon de genul, asa ca aruncati un ochisor si pe acolo.

Cam asta a fost tot. Voi ce ziceti, v-ar fi utila o "jucarie" de genul? L-ati incercat, sau ati vrea sa il incercati? Si voua va plac toate culorile disponibile, sau aveti preferate?
Astept parerile voastre.
Pupici,
Eva.

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.
And NO, i do not recommend using Disqus!