21 December, 2014

~ NOTD: sweet as a pink lemonade ~

by Eva Luna No Comments


Ciudat titlu, nu?
Am cam ramas in pana de idei in ultimul timp, asa ca o sa va spamez pe facebook cu diferite aiureli de-ale mele.  :))
Please, bear with me and don't unfollow! 
Azi postez iar un NOTD pentru ca imi place mult culoarea asta *AVON Nailwear Pro+, nuanta Lemon Sugar*. O port de vreo 4 zile si inca nu a dat semne sa se toceasca/ciobeasca pe la colturi, si nu am folosit nici un top coat de data asta. Pacat de culoare pentru ca face multe bule de aer si sunt necesare 3 straturi pentru o acoperire buna *sunt sigura ca se observa in poze*.
Evident, dupa 4 zile, am zis sa schimb ceva pentru ca erau cam simple *a se traduce, mi-era lene sa le sterg :)) *.

Asa ca . . .







. . .am luat o oja crapacioasa *este un no name, Y & F scrie pe ea*, si am aplicat-o intr-un strat. Prima poza de jos, este culoarea ei naturala, restul sunt facute in soare puternic.
Iar . . .










. . .aici am aplicat un top coat pentru rezistenta, si ca sa nu mi se stearga lacul crapacios.










Ca sa fiu in ton cu aceasta postare, va las si un pahar cu limonada, doar ca nu este culoarea roz. Da' chiar, ar incerca cineva o limonada roz? Ar fi ceva, nu? :))
Savurati-o ascultand o melodie care va binedispune imediat, Mika - We are golden.



Va doresc o zi placuta!
Hugs & Kisses,
Eva.

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.