21 December, 2014

Widgets

~ NOTD: Sparkling Violette or . . . ~

by Eva Luna No Comments

. . . Violetta Sparkle?


Violetta Sparkle de la AVON este o oja de culoare mov vanata/pruna, cu sclipici mov, roz, argintiu si in mare parte, auriu. Cam multe "sclipareli" pe acolo, nu?  :))

Of of of, ce urasc si iubesc eu ojele de genu'!!!
De ce le urasc?
Pentru ca irizatiile astea sunt foarte greu de captat pe camera. Cam da bataie de cap cand vrei sa captezi culoarea lor naturala. Cred ca am facut poze si cu blit, si fara blit, sa nu mai pomenesc cat m-am jucat cu setarile aparatului, numa' numa' sa imi iasa niste poze decente. Problema a fost ca imi ieseau mult prea inchise la culoare, gen negru cu sclipici prin el * ce oftica era pe capu' meu  :)) *
De ce le iubesc?
Well duuuuh . . .e un lac mai special, care sigur atrage privirea fie la soare, fie la lumina artificiala. Am achizitionat-o de curand si nu regret, desi . . .mi-au cam trebuit vreo 3 straturi ca sa acopar unghia cum trebuie.
Am folosit intaritor de unghii, 3 straturi de oja si top-coat. Mi-au rezistat vreo 5 zile, fara sa se crape/stearga de pe unghii, dupa care n-am mai avut rabdare si le-am sters.

Stiu ca v-am cam innebunit cu atatea NOTD-uri, ar cam fi cazul sa mai schimb placa, nu?  :))
O sa o schimb *i promise, i promise*, dar momentan imi mananca nervii si timpul viata asta, si nu vreau sa tastez doar de dragu' de a tasta ceva. Am si tag-uri de terminat . . .apropo, in ultimul timp am observat ca tag-urile din blogosfera devin din ce in ce mai luuuungi.
Anyway, mie imi place sa le citesc pe la alte bloggerite si sa le fac si eu, si sper sa le termin curand ca stau saracele in drafts de atata amar de vreme *soooorry :( *















Incet, incet . . .toamna isi intra in drepturi. Pomii au inceput sa isi schimbe culorile, s-a cam lasat friguletul, mai ploua pe ici-colo. Ah, ce imi place aerul acesta racoros!!!



O sa revin si cu machiajul in ton cu unghiile de astazi, iar daca doriti sa mai vedeti ceva anume pe blog, lasati un comment, sau un semn de viata pe facebook.
Eu va pup si va doresc o zi placuta!

Hugs & Kisses,
Eva.

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.