21 December, 2014

Widgets

~ Review: Anian - Keratina lichida ~

by Eva Luna No Comments
Buna fetelor  :)

Azi am revenit cu un review. Probabil ati mai auzit prin blogosfera de keratina lichida si de proprietatile ei binefacatoare. Ei bine, imaginati-va bucuria mea cand mi s-a oferit ocazia sa pot testa si eu keratina Anian.
O puteti gasi aici ---> http://www.triodeluxe.ro/keratina-lichida

Conţine ingrediente identice cu cele din structura firului de păr, care acţionează cu o intensitate cu atât mai mare cu cât părul este mai deteriorat.
Previne si combate caderea parului:
• Reface parul deteriorat
• Previne si combate matreata
Este o soluţie complexă de tratament şi ingrijire cu efect garantat dacă se aplică periodic şi în mod corect.
Acţiunea Keratinei Lichide ANIAN revitalizează strălucirea mătăsoasă, naturală a părului, revigorându-l şi dându-i volum, astfel încât să arate radios şi sănătos.

Instrucţiuni de folosire:  Uscaţi părul cu prosopul după ce a fost spălat şi dat cu balsam. Aplicaţi ANIAN Keratină Lichidă, apoi masaţi uşor şi pieptănaţi.
IMPORTANT: Uscaţi uşor cu uscătorul de păr căldura fiind necesară pentru fixarea ingredientelor active pe păr. Coafaţi ca de obicei.


Acum sa va zic cateva vorbe despre tipul meu de par si cum am procedat eu.
Parul meu este foarte moale, mai "pisicos" asa, greu de aranjat, fara volum si enervant de drept. Nu am matreata, asa ca nu pot zice nimic in aceasta privinta.
Dupa cum v-ati obisnuit cu mine, testarea a durat o luna de zile ca sa pot observa rezultatele mai bine.
Eu imi spal parul din 3 in 3 zile, asa ca o data am aplicat keratina lichida, la urmatoarea spalare nu. Si tot asa. Vreau sa zic *si nu va mint*, aceasta keratina chiar functioneaza de la prima spalare. Nu mi-a venit sa cred ce usor mi-am aranjat parul, am avut putin volum care s-a mentinut cateva ore, iar stralucirea era mai mult decat evidenta.
Stiu, stiu!!
Suna a "produsul" minune, dar ati mai vazut si voi review-uri prin blogosfera, i'm not lying here  :))
Dupa prima mea utilizare, a inceput si mama sa foloseasca keratina, si i-a placut si ei foarte mult. Ea are parul foarte lung, mult mai des si firul este mai gros, deci va dati seama ca la capitolul "descurcarea parului" sta cam dificil. Dupa aplicarea keratinei si masajul scalpului, a putut sa isi descurce cu usurinta parul.
In timp, am observat ca mi s-a intarit putin firul de par si nu mai imi cade ca inainte.
Pot sa zic ca este o mica comoara la casa omului si imi pare rau ca nu am descoperit-o mai devreme.
Imi place la nebunie cum imi simt parul dupa fiecare utilizare, si nu uitati fetelor: trebuie sa va masati putin capsorul. Keratina, in combinatie cu masajul, ajuta la stimularea cresterii sanatoase a firului de par.
Ca punct minus, as putea zice ca tot la 3 zile trebuie sa ma spal pe cap, asa ca in privinta sebumului in exces, la mine nu a avut nici un efect.
In rest, I LOVE MY HAIR!  :)



Voi ati incercat keratina lichida Anian?
Daca da, cum v-ati descurcat cu ea?
Si daca nu, v-ar tenta sa o incercati?
Eu va pup, aveti grija de voi and . . .thanks for reading~
Eva.



***please read Disclaimer

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.