21 December, 2014

~ . . .put your blush on ~

by Eva Luna No Comments

--- AVON duo colour and contour ---

--- elf bronzing powder - Sun Kissed ---

--- AVON Jillian Dempsey - Celestial ---


Hi girls!
Quick post over here :)
Vreau sa va arat ce am pus pe obrajori in ultima vreme.


Acest duo este de la AVON si imi place la nebunie: blush & highlighter.
Cele doua nuante pot fi folosite si pe post de eyeshadow *swatch pe poza, stanga sus*
Imi place consistenta: usor cremoasa, putin prafoasa, iar pe obrajori, da un healthy-glow nemaipomenit. L-am folosit si pe fata mea palida, dar si pe un ten bronzat. Imi place ca se adapteaza in functie de culoarea tenului.
Pe cutie scrie "colour and contour", dar prima nuanta, clar nu poate fi folosita pentru conturarea fetei, are prea mult shimmer in ea. Eu consider ca merge foarte bine ca si blush, iar a doua nuanta, pe un ten mediu sau bronzat, arata super.
Love-love-love this duo! ♥♥♥

Pudra bronzanta de la elf in nuanta Sun Kissed.
Need i say more?  :))
Sunt sigura ca ati mai vazut-o prin blogosfera. Am cumparat-o din nou pentru ca la cealalta i-a trecut termenul de valabilitate. Mda, atat de mult tine aceasta pudra. :)))



Nu ma mai despart nici de acest blush. Imi place pentru ca da o culoare foarte naturala pe pometi. Fardul roz, in combinatie cu maroul strecurat pe acolo, si un pic de shimmer, asigura o imbujorare naturala, nu fake, cu efect de masca bufon:))


. . .iar la ultima comanda, am strecurat si acest fard *color trend - green with envy*. L-am luat pentru ca mi-a placut nuanta de verde. I know, i know, in ultima vreme am facut o obsesie pentru verde. Il combin il fel si chip :))  Inainte de verde, eram fixata pe mov. Wonder what's the next color?
Cat despre acel sliver, e bun pentru coltul intern al ochiului.
*verdele este mai pigmentat ca argintiul*


Voi ce blush preferati sa folositi zilnic?
Any favorites?

Hugs & kisses,
Eva.



0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.