21 December, 2014

Widgets

~ Oasap Bag with tassel detail ~

by Eva Luna No Comments

. . .which i adore by the way 


Hello lovelies~
Azi vreau sa va prezint noua mea gentuta de la Oasap, care tot o port de cateva zile. Abia am asteptat sa imi ajunga coletul    De data asta a trebuit sa ma duc la posta vamala, nu mi-a mai venit la posta obisnuita *din pacate pentru mine*. Mai trebuie sa zic ce coada era acolo? Si ce caldura? Si cat de greu se misca doamna aceea de la ghiseu? Si cat a stat pana sa imi dea coletul? Si cat de tare vorbea lumea? Si cat de cald era afara?
Ah stai, am mai zis o data asta :))))) Nu-i nimic, mai zic si a treia oara!
Okay, destula vorbarie~
Mi-a placut la nebunie geanta asta, este foarte versatila. O pot purta si la o tinuta mai casual,  dar si un pic eleganta. Materialul este destul de gros, dar moale. Este extraordinar de incapatoare, poate fi folosita ca si book-bag, pentru cele care trebuie sa mearga la facultate/scoala, sau daca aveti multe dosare, agende sau . . .chiar si un laptop.
Da, este atat de incapatoare!  :))
Am avut de ales intre negru, alb si maro. Sincer, este prima mea geanta maro.  :))
Are 2 buzunare pe interior, plus altul cu fermoar, iar pe exterior, unul in fata, in partea de jos, si altul pe spate, mai micut asa.
Mai multe detalii despre ea gasiti AICI.

~ Elegant Tassel Detail Zipped Shoulder Bag ~
- Ce nume pompos are, nu? :)) -
- click pe poze pentru marire -






Eu sunt foarte incantata de ea. V-ar interesa sa fac si un OOTD cu ea?
Plus de asta, am vazut ca sunt cateva persoane noi pe blog: Welcome darlings!  Sper ca va place ce ati vazut pana acum. Va pup pe toti!
. . .and don't forget, feedback means a lot to me!

***please read Disclaimer

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.