21 December, 2014

~ NOTD: Lagoon on my nails ~

by Eva Luna No Comments
Hey girls~

Am revenit cu un alt NOTD si de data asta pot sa zic ca mi-a iesit exact cum am vrut, yeeey





























~Am aplicat un intaritor de unghii, apoi oja din mijloc *este un mic DIY care l-am facut eu; aveam mai multe oje care stateau degeaba asa ca am amestecat cateva si . . .asta mi-a iesit :)) * Imi place la nebunie culoarea! Aveti mai jos o poza in care am incercat sa ii surprind toate reflexiile.
Apoi cu "tehnica buretelului", am inceput sa aplic usurel lacul de unghii Sequined Turquoise de la AVON *am mai facut un NOTD cu ea, il gasiti pe blog*, iar ca sa fac trecerea dintre culori mai frumoasa, am aplicat si putin din Flormar U25. Am "finisat" totul cu un top-coat and . . .Voila! ~
















~ v-am aratat si patania mea pe facebook :))  ~
~ ma apucasem sa editez acest post si am realizat ca nu am facut poze la sticlute; le-am scos de la naftalina si cand sa pun si Flormaru' jos, am atins pensula aia gigant de geam, si boooom~  Cand m-am uitat pe mine, pe covor, pe carti, pe cana, pe geam si pe calculator, am realizat ca au "suferit" un upgrade albastru-sclipicios :))

Oh well, mi s-a "spart" un ghinion, vorba aia!  :D
Am turnat ce mi-a ramas in sticluta *ma mir ca mi-a mai ramas ceva :)) * ,peste un intaritor de unghii.
Cat despre poze, am incercat sa surprind toate reflexiile: argintii, turcoise si mov.
Click pe poze pentru marire.






























Sper ca v-a placut NOTD-ul de azi.
Hugs & kisses,
Eva.

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.