21 December, 2014

Widgets

~ NOTD: Carnival of rust ~

by Eva Luna No Comments

. . .another epic failure!  :))


Deci acest NOTD nu a iesit deloc cum am vrut eu.
Da' DELOC!  :)))))
Am vazut diferite tutoriale pe ici-colo si am zis sa ma apuc sa fac si eu. Mda . . .socoteala din targ nu coincide cu aia de acasa, clar!  :))
Am folosit "tehnica buretelului" si de aceasta data, numai ca nu am aplicat baza inainte *adica culoarea care o vroiam predominanta*. Am pus lacul de unghii direct pe buretel si am inceput sa aplic pe unghii. BIG MISTAKE!!! Eu zic ca este mai bine sa aplicati oja pe toata unghia, apoi sa reveniti cu buretelul ori de cate ori este nevoie, in functie de preferinta si modelul ales.
A iesit o totala brambureala pe unghiile mele. Unor prietene le-a placut, altora . . ."ce-ai facut fata, ai dat cu sapa?"  :)))))

Eh, bine ca ne-am amuzat un pic de esecul meu. Data viitoare imi v-a iesi mai bine *cel putin eu asa sper*  :))


in ordinea aplicarii pe unghie - Flormar 417, AVON nuanta Gunmetal, Flormar 392


Behold my epic failure  :))












Am incercat sa surprind nuantele exacte, dar evident, nu am reusit nici asta :(
Imi place efectul acesta de bokeh din ultima poza, am impresia ca tin in mana pixie-dust


Voua va place catastrofa mea?   :))




0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.