21 December, 2014

Widgets

~ How to: . . . contour & highlight your features ~

by Eva Luna No Comments

. . .and this is how i do it~

Buna fetelor!

Aceasta postare este de fapt un mic request din partea unei prietene. M-a rugat frumos sa ii arat cum sa isi puna in valoare structura osoasa a fetei, ca la machiaj se descurca ea  :))  Eh, stiu ca majoritatea deja ati vazut sute de tutoriale pe YouTube si prin blogosfera, DAR . . .mai sunt alte domnisoare/doamne care poate inca nu au dat de ele si sunt mai incepatoare. Asa ca va rog sa nu aruncati cu rosii in mine ca postez si eu acum INCA un tutorial de genul  :)) 
Pentru cele care doresc sa isi puna in valoare frumusetea naturala, acele fete care prefera un machiaj mai natural sau, pur si simplu, sunteti curioase cum reusesc vedetele sa arate atat de bine si . . .schimbate *ma refer la pozele before & after make-up*, ei bine, ele apeleaza la mici trucuri vizuale, menite sa accentueze si sa lumineze anumite parti ale fetei.
Eu voi incerca sa explic totul cat mai detaliat, si . . .sper sa va fie de folos.
Here we go folks :))

- hidratati-va fata cu o crema, asteptati cateva minute sa intre in piele, aplicati fondul de ten si anticearcanul, apoi setati totul cu pudra, ca machiajul sa reziste mai mult timp -

- acum, va uitati in oglinda si va observati fata; stiti ca fiecare avem diferite structuri osoase/diferite forme ale fetei: ovala, alungita, rotunda, patrata, in forma "de inima", in forma de triunghi, rectangulara si in forma de "diamant". Sper ca nu am uitat nimic, iar daca da, trageti-ma de manecuta intr-un comentariu mai jos  :) -

- pentru conturarea fetei, incercati sa folositi un fard mat -



- nu uitati sa dati putin si pe gat, si sa blenduiti bine fardul. Nu cred ca doriti sa aveti o linie "dura" de-a lungul maxilarului :))  Acest lucru previne acel efect de "masca" pe care toate nu dorim sa il avem. Totodata, face si trecerea mai frumoasa si naturala, intre fondul de ten aplicat pe fata, si gat. -


- nu uitati tamplele fetelor; incercati sa dati cu pensula cat mai aproape de firele de par -


- acum am terminat conturarea -
- optional, puteti da putin fard intre ochi si de-a lungul nasului; pentru doamnele/domnisoarele care au nasul un pic mai mare/"borcanat", acest lucru ajuta la "micsorarea" lui. Eu zic ca este un nemaipomenit truc vizual. -

- urmeaza putin blush -
- eu, personal, folosesc putin fard crema inainte, pentru o rezistenta mai mare, sau daca nu aveti, merge si putin ruj. Secretul ar fi sa nu intindeti fardul/rujul direct pe fata, ci sa luati putin pe deget si sa tapati usor. -
- cred ca ati auzit de multe ori chestia asta: uitati-va direct in oglinda si zambiti. Ei bine, eu zic ca este gresit acest lucru. Daca voi aplicati blush-ul exact pe mijlocul fetei in timp ce zambiti, cand reveniti la normal, blush-ul se v-a lasa in jos, si va v-a da oarecum o
expresie mai . . .trista. Anyway, it doesn't look good! Aceasta este parerea mea, sper sa nu imi sariti in cap pentru asta. -




- zonele trasate de mine, sunt locurile ideale pentru a folosi un highlighter. Daca nu sunteti sigure de acest lucru, pur si simplu uitati-va direct in oglinda si vedeti unde "cade" lumina pe fata. Asa mergeti mai la sigur. -



And VOILA!  This is the final look~



Chestia asta cu highlight&contour, sunt de fapt mici trucuri vizuale care eu zic ca, fac toti
banii :))  Personal, am fata ovala si . . .nu prea imi place acest lucru. Am ajuns sa apelez la aceasta "tehnica" mai mereu, pentru a-mi mari un pic fata, mai ales cand fac poze. Daca sunt prinsa intr-o ipostaza mai aiurea, fata imi pare extraordinar de lunga si, nu prea imi place acest lucru :(  Dupa cum ati observat, nu incerc sa imi schimb oarecum fata, ci sa mi-o pun in valoare. Consider ca asta trebuie sa faca machiajul!
We are all different and beautiful, and we should be proud of that!!!

Sper ca v-am ajutat in vreun fel si vi s-a parut utila aceasta postare si, cred ca am vorbit destul pe ziua de azi :))  Daca mai aveti vreun request, o intrebare sau pur si simplu doriti sa vorbiti, adresa de e-mail whatever_eva_wants@yahoo.com  va sta la dispozitie.
Apropo, va place noul banner de pe blog si facebook? Inca lucrez la noul layout, sper sa imi iasa ceva frumos.
And don't forget, feedback means a lot to me!  :)

Hugs & kisses,
Eva.

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.