21 December, 2014

Widgets

~ . . .de-ale bloggerilor ~

by Eva Luna No Comments

. . .avertisment!!!

Acest post este plin de nesimtire si plin de jignire la adresa voastra, a cititorilor, cat si a mea, a bloggerului.

Cititi pe riscul vostru!  :)



HAH, way to start an article, right?  :))
Pai, initial nu am vrut sa zic nimic de acest incident, DAR!!!  tinand cont de jignirea care au primit-o persoanele care "ma urmaresc" pe blog si pe facebook, cuvintele frumoase care le-am primit, mai ales la aniversarea blogului, si care sincer, ma uimesc si ma emotioneaza de fiecare data, m-am simtit obligata sa va arat si voua ce si cum sta treaba cu sponsorii.
-cel putin cel de la eBioPlant-

O sa va relatez pe parcurs cum, si de ce mi-a sarit ţandara ca sa intelegeti si voi.
Am sa incep cu acest mail, trimis de mine astazi.





Cei care ma cunosc, chiar si bloggeritele sau persoanele care am avut placerea sa le cunosc prin intermediul blogului, stiu ca "It's all about love & peace with me!"  :))
Sunt mai nebuna, dar cu masura, si niciodata nu ma intrec cu gluma. Cand e distractie, pai ma distrez. Cand e de munca, nu ma opresc pana cand nu iese treaba bine.
Intotdeauna am aratat un dram de omenie si respect fata de persoanele cu care am intrat in contact, mai ales ca lucrez zilnic cu persoane noi, mai importante, sau pur si simplu clienti.
Deci, eu zilnic cunosc oameni noi, straini sau romani, asa ca a trebuit sa ma "educ" intr-ale "Relatii cu clientii" ca sa pot reprezenta firma mai bine si evident, sa imi fac si eu o reputatie buna.
Oameni buni!
Respectul se castiga, nu se IMPUNE!

Am vorbit si cu alti sponsori, dar fiecare a vorbit frumos daca au fost de acord sa tina un concurs pe blogul meu, sau daca au refuzat. Sincer, as vrea sa dau si nume si firma, si sa arat si mail ca sa va convingeti, dar nu vreau sa ma bag in alt "scandal". Asta mi-e de ajuns  :))
Bottom line, oamenii cu care am "lucrat" pana acum la concursuri, au fost foarte de treaba si amabili.
Sunt oameni care stiu sa interactioneze si sa comunice frumos cu bloggerii si clientii lor.
Pe cand domnul . . .sau domnisoara, ca nici pana in ziua de azi nu stiu cu cine exact am vorbit de la eBioPlant . . .he needs to work on his skills!
Voi cand faceti cunostinta cu cineva, care este primul lucru care il faceti?
Va spuneti numele, nu?
What the hell, asta il face fiecare de cand este mic  :))

Pana acum, sper ca ati citit mail-ul trimis de mine, este relatat mai pe scurt ce s-a intamplat.
Asa, bun!
Acum sa va zic de ce m-am enervat eu azi.
Pai simplu: am mai fost la evenimente *evenimente la care am fost invitata* , stiti ca se dau goodie-bags intotdeauna. Am primit produse menite testarii, la care le-am facut un review cat mai sincer si detaliat si, majoritatea produselor prezentate pe blog, SUNT CUMPARATE DIN BANII MEI!!!
Produsele primite spre testare, INTOTDEAUNA PR-ul agentiei a mentionat acest lucru, m-a intrebat daca pe langa produsele pentru giveaway, sunt interesata si de campania lor de testare?
Am aruncat ochii mai bine pe site-ul lor, m-am interesat ce si cum sta treaba cu acea companie si i-am raspuns.
Au fost dati in care am refuzat testarea, din simplul motiv ca aveam prea multe produse de testat si evident, nu pot pune atatea produse pe fata, creme, sampoane, geluri si alte brizbrizuri.
Unu' la mana, imi stric eu tenul;  doi: nu pot oferi un review onest;  trei: tin prea mult sponsorul cu acea testare, ceea ce este . . .nesimtire!
Cel putin asa cred eu.  :)

Au fost dati in care am refuzat invitatia la eveniment pentru ca nu eram in oras, sau nu ma simteam bine etc. Mi-a parut rau atunci, pentru ca aveam ocazia sa ma intalnesc cu alte bloggerite si alte doamne, domnisoare care locuiesc in Bucuresti. Era o ocazie buna de distractie, de vorba buna, de barfit - You know how girls are  :))

All in all, fiecare PR a mentionat CLAR ce si cum sta cu produsul/produsele primite.
Pe cand . . .hai sa ii zicem domnul X, de la aceasta companie, a zis ca primesc un "CADOU".

Cred ca vedeti si voi singure pe blog ca v-am aratat tot ce am primit. WTH??? V-am aratat pana si ce am castigat de la alte bloggerite, sa nu mai zic de produsele cumparate de mine.
Am facut pana si un articol despre impachetarea produselor *vedeti postarea cu Jovis*
Acele produse au fost cumparate din banii mei, iar domnisoara de la Jovis a mai strecurat niste monstre incognito in pachetul meu.
Uite un om care are grija de clientii lui. Nu e de mirare ca ii merge treaba asa bine!  :))
Tin sa mentionez ca nu stia ca eu am blog, ca doar nu sta sa verifice fiecare client care il are in sistem, duuuuh  :))
Ea mi-a facut o surpriza prin felul in care am primit coletul, curat, totul aranjat, plus monstrele, iar eu am rasplatit-o prin acea postare.

Asa.
Acum am ajuns la nervii mei de azi. Domnul X mi-a trimis mail cum ca "Asteapta"  un review la crema care am primit-o.
Eu oricum ii faceam unul, ca cine stie, poate vroiati sa va cumparati crema si nu gaseati o parere pe nici un blog. It's a win-win situation! Compania isi face reclama pe blogul meu, iar eu primesc vizitatori pe blog si ajut cu o parere sincera consumatorii.
Eh, uite ca mi-a sarit fixu' azi. Dupa cate am indurat, sa mi se mai impuna si un review la un produs care s-a insistat pe cuvantul "CADOU"???



Se putea spune frumos "daca aveti amabilitatea" sau "daca aveti timp sa ii faceti si un review la crema primita" SAU orice alta formulare, era chiar okay. Nu ma suparam!
DAR sa imi zica respectivul ca "ASTEAPTA" un review despre produs.
WHAT THE HELL???

Ca sa vedeti si voi, cei care probabil va amuzati pe situatia mea, cu ce fel de om am avut de-a face.
Acesta este un raspunsul primit la mail-ul in care i-am trimis link-ul giveaway-ului --->


Un simplu "ok"  :)))))))))))))))))))))))
Evident, nu ai ce sa comentezi la cineva care ti-a lasat link-ul concursului, dar am primit alte raspunsuri de genul "Okay, multumim pentru link. Asteptam numele si adresa castigatorului."
Deci, se poate oameni buni, nu . . ."ok".
Ma umflase si rasul la asa mail. I-am zis pana si mamei la care ea: "mai mamica, astia sa nu iti faca vreo faza si sa te bagi in belele. Ai grija cu cine te asociezi si tu ca iti pierzi din cititorii fideli!"
Eheeeeeee~~~
Vedeti voi ce inseamna sfatul si experienta mamei?
Am ajuns eu la vorbele ei?
AM AJUNS!  :))


Acum, sa va arat ce mail am primit de la domnul X.




Deci, sa o iau pe rand, ca eu nu am obiceiul sa vorbesc doar ca sa am ce zice.
I-am dat tot ce mi-a cerut, am facut lucruri nu de doua ori, de trei ori! Lucruri care le puteau face si ei.
In privinta participantilor, mi s-a parut normal sa imi ceara numele cu care s-a abonat, sa verifice si ei, cat si adresa de mail si numele utilizat pe facebook. DAR sa n-ai pic de rusine sa iti verifici mail-urile si datele primite de mine, sa stau sa refac eu lucrurile de trei ori ca iti este tie LENE???
Le-am facut fetelor! Ce mi-a cerut, i-am dat ca sa termin o data cu tampenia asta. Mi-am mancat din timpul de somn ca sa ii fac lui tabele.

M-a scos din minti si faptul ca a zis "cu un blog ca al Dvs. = 306 membri si 401 Like pe pagina Dvs."
Apropo domnu', se vede cata atentie IAR ati acordat. Am 360 membri, nu 306 :)))
Sa nu mai zic de greselile gramaticale . . .

Apropo de follow-eri & co. Stiati ca o bloggerita de fashion de-a noastra, romanca, are vreo 200 si ceva de follow-eri si a fost contactata de o companie internationala importanta ca sa ii cumpere o poza sa o puna pe tricouri in noua lor colectie?
Bloggeritele de fashion stiu despre cine vorbesc, si bravo ei!!! You go girl!
Dupa cum vedeti, calitatea conteaza mai mult decat cantitatea domnule!
Bloggerite care au mai putini followeri decat mine, au fost contactate de reviste si ziare, chiar si companii de renume, nationale si internationale si au avut un feature in reviste pentru munca depusa si timpul "pierdut" pentru blogul lor.
BRAVO!
Se poate si cu putini membri. Sa nu mai zic de bloggeritele care au sub 100 de followeri, sau cele la inceput de drum. Unele au niste articole chiar interesante si informative. Tineti-o tot asa fetelor, ca faceti bine ce faceti!
NU MAI JIGNITI BLOGGERII DOMNULE!!!
Ca pe blogurile noastre va faceti reclama la produse!

As mai avea o gramada de lucruri de zis, dar deja m-am intins prea mult.
Referitor la ce a zis despre mine, ca am "gura mare".

Iar domnule X, uitati-va peste mail-urile primite.
Nu sunteti in stare sa va verificati propriul cont, propriile mesaje, dar aruncati cu vorbe aiurea. Se vede ce fel de persoana sunteti.
Datele mele au fost trimise imediat, pe data de 26 iunie 2012:


Iar datele castigatoarei au fost trimise pe 23 iulie 2012 :




Datele mele si ale castigatoarei au fost trimise din timp, prea mult timp as zice eu, si au fost retrimise pentru ca nu sunteti dvs in stare sa va cititi mail-urile la timp.
Cred ca dvs confundati persoanele aici :))


O alta chestie pe care doresc sa o subliniez: va rog vedeti felul in care vorbesc eu, si felul in care mi-a fost vorbit.  :))


Cand am vorbit cu voi, castigatoarele mele, sau cele care mai stam de vorba pe messenger, chiar asa nesimtita sunt?
Pe bune!
Va rog, lamuriti-ma si pe mine, ca domnul X a zis sa imi fie rusinica pe 9 randuri  :))


V-ati amuzat pe "situatia" mea?
Iar voi bloggeritelor, vorba mamei, aveti grija cu cine colaborati!
De-a lungul timpului, mi s-a mai cerut sfatul sau idei despre cum sa intram in vorba cu sponsorii, ce si cum sa vorbim, etc, va stiti voi fetelor.
Nu dau nume pentru ca nu am obiceiul sa scot ochii la oameni sau sa ma laud.
Am ajutat intotdeauna cum am putut si eu, pentru ca mi-a facut placere, nu ca sa ma laud.
Am mai primit mesaje cum ca "zi-mi si mie sponsori care dau produse pentru testare, sau carti"
Nici un buna, nici nimic.

Acest spatiu al meu, blogul meu, MA MANDRESC CU EL!!!
Am de toate pe el!
Am avut niste colaborari bune si am vorbit cu oameni de treaba.
Am cunoscut cititoare super, am avut pana si o autoare americana care a tinut un Blog-Post pentru mine, am colaborat si cu alte bloguri de succes, si multe alte lucruri care nu am venit si m-am laudat aici pe blog.
Puteam sa fac asta, but again: IT'S NOT ME!!!

Ati patit si voi ceva de genul?
Daca da, i know the feeling.
Daca nu, aveti grija in cine va incredeti si vorbiti si cu alti bloggeri care va sunt prieteni, ce fel de experiente au avut ei cu PRii companiilor de cosmetice.

Cat despre dvs, domnule X, terminati cu amenintarile ca ma "parati" si altor companii ca "ce fel de blog am eu"  si nu va mai luati de cititorii mei!
Pana la urma, am vazut ce va poate pielea, si sa o zic si pe asta: pana la urma, v-ati jignit cumparatorii!
Cat despre mine, sincer . . .mi-au trecut nervii.
In viata, trebuie sa invatam sa acordam importanta lucrurilor care merita si sa ne consumam energia si timpul cu oamenii care sunt in stare sa scoata mai mult decat un raspuns monosilabic.
E foarte usor sa arunci maţa moarta in gradina altuia, dar sa n-o bagi de seama pe cea din gradina ta!



Yours truly,
Eva

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.
And NO, i do not recommend using Disqus!