21 December, 2014

Widgets

~ Week in photos . . .part II ~

by Eva Luna No Comments
Buna fetelor!

Am cam lasat balta genul asta de postari, dar nu-i nimic, recuperez eu  :))

- pe timpul asta calduros, fructe inghetate, suc si apa rece la greu, sa nu mai zic
de inghetata  :)) -
- domnu' asta pinguin este de pe un pahar cam maricel de inghetata care l-am cumparat.
Nu m-am putut abtine, si l-am fotografiat.
Heheh, uitati-va si voi ce fata dorky are  :))  -


- un mod placut de a te racori, varianta homemade: cremsnit rece -

- eu momentan tin o cura de . . .ingrasare  :)) -
- o dieta bogata in vitamine, plus Spektrum care are o gramada de vitamine
si ajuta si la intarirea sistemului imunitar, plus sport in fiecare dimineata *desi ma
loveste o lene d'aia crunta, ma trezesc si ma apuc de treaba*  :)) -
- si aaaaa . . . .Tranchisept, pentru gat. Era de asteptat cu atata apa si
pepene rece  :))  -


- am descoperit de curand ceaiul acesta si am ajuns sa il beau zilnic -
- Are un miros si o aroma extraordinara. Daca dati de el, incercati-l. E bun si rece, si cald. -


- saptamana asta am fost harnicuta si m-am apucat de facut bunatati -
- aluat umplut cu branza si cascaval, compozitia amestecata cu un ou, apoi
presurat cascaval pe deasupra si dat la prajit -
- cred ca o sa fac mai des, mai bine decat sa ma duc sa cumpar de la patiserie -


- Am cumparat biscuiti cu scortisoara, i-am insiropat, apoi am bagat
inghetata la mijloc si i-am dat la congelator -
~~~yummy~~~


- am primit premiul de la Dragonfly Accessories acum ceva vreme si nu
am gasit o oportunitate sa il arat. Cerceii sunt purtati mai mereu, mai
ales prima pereche *sunt cu buburuzeeeeeee* :))
Daca aruncati o privire la ultimele machiaje, puteti observa perechea verde -




- noul meu portfard . . .de catifea si satin -
- love it -

- nu ma mai despart de crema asta, chiar daca e cald afara. Este de maini si
are un miros de imi vine sa o mananc  :)) -


- noul parfum preferat. Nu ma asteptam sa imi placa, dar are
un miros asa fresh, parca ma binedispune imediat -


- o particica din  "jungla"  lu' mama  :)) -




- si o poza de la ultimul machiaj, care nu a apucat sa ajunga pe blog :))  -


Cam asta a fost saptamana mea. Ma bate gandul sa fac si eu un OOTD, dar ma mai gandesc.
Mai e si problema timpului aici  :))

Daca aveti niste request-uri sau pur si simplu vreti sa ma salutati, stiti unde ma gasiti: Facebook & whatever_eva_wants@yahoo.com


P.S: pe facebook am postat un concurs, aruncati un ochi si pe acolo  :))

Don't forget lovelies, feedback means a lot to me  :)

Hugs & Kisses,
Eva.



0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.