21 December, 2014

~ Review: ANIAN - Gel pentru curatarea tenului cu antioxidanti din goji si rodii ~

by Eva Luna No Comments
Buna fetelor!

Daca va amintiti postarile mele din campania Ivatherm, cred ca am precizat ca sunt cam "obsedata" de curatarea tenului  :))
Sunt "mandra" posesoare a unui ten mixt, cu tendinta de ingrasare in zona T, mai ales in obrajori, asa ca intotdeauna caut produse care ma ajuta la micsorarea porilor si mentinerea secretiei de sebum in exces, nu numai curatarea tenului de impuritati. Acest gel cu antioxidanti din goji si rodii mi-a lasat o impresie foarte buna.
Sa o iau cu inceputul: de la ambalaj, pana la continut.  :)

Gasiti gelul incolor intr-un tub de 150 ml, consistenta usor lichida *recomand sa il tineti la rece, sau in frigider pe caldurile astea, consistenta devenind mai "legata", semanand mai mult a gel* .
Imi place mult mirosul care si persista pe fata un pic. Este o placere sa ma spal cu el dimineata, desi imi simt un pic pielea uscata. Nu mult, dar oricum, aplic crema pe fata ca sa mentin nivelul de hidratare. Are un miros foarte fresh, usor fructat. Nu stiu sa zic exact a ce, dar este un miros tare placut si reconfortant. Folosind acest gel de aproximativ o luna, pot sa zic ca el chiar ajuta la tinerea sub control a sebumului. Nu face multa spuma, nu este necesar de mult produs, se intinde pe toata fata si curata chiar si machiajul. Ajuta si la iritatii sau arsuri solare, calmand usor pielea. Din greseala, am dat putin in ochi si am observat ca nu ma ustura asa tare. Evident, nu recomand sa testati asta, doar am precizat acest lucru duuuuuh  :))
Se consuma greu, deci va ajunge cam vreo o luna si jumatate daca il folositi zilnic.
Il gasiti aici ---> http://www.triodeluxe.ro/cosmetice-antioxidante/gel-ten
La pretul de 22 lei.



V-ar tenta sa il incercati si voi? Sau ati avut deja ocazia?
Cam atat pe ziua de azi.
Multumesc frumos Triodeluxe pentru produsul primit, sunt foarte multumita de el.  :) 

V-am pupat dragele mele~
O zi frumoasa!



***please read Disclaimer

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.