21 December, 2014

Widgets

~ Make-up inspired by: Taylor Momsen ~

by Eva Luna No Comments

hmmm, Taylor Momsen . . .


Probabil va amintiti de ea ca si Jenny Humphrey din Gossip Girl, sau poate o stiti ca si front-woman pentru The Pretty Reckless. Either way, mi-a placut acest machiaj purtat de ea, asa ca am zis: WTH!  Vreau sa fac ceva asemanator.
Ochi puternic conturati, red lips si ten de portelan, acest machiaj poate fi purtat cu o tinuta cu tente rock, sau daca nu este pe stilul vostru, puteti sa va prindeti parul intr-un chignon casual-chic, and voila! Aveti un machiaj de seara care se asorteaza foarte bine cu o atitudine indrazneata. Plus de asta, merge si pe toate tipurile de ochi *forma, culoare*.
Click pe poze pentru marire.













Mai intai, am realizat machiajul ochilor. Am pregatit ochii cu un primer, apoi am amestecat cele doua nuante din prima paletuta. Am aplicat a patra nuanta din quad-ul Avon - Lace electric, si le-am blenduit bine-bine. Ca sa evidentiez mai bine nuanta de bej-peachy-sort-of-gold-ish aplicata pe pleoapa mobila, am amestecat cele doua nuante din al treilea quad, aplicandu-le numai pe centrul ochiului. Apoi a urmat tenul: anticearcan, fixat cu fond de ten mineral, plus, creionul multifunctional in nuanta Amaretto intins pe pometi.
Dupa cum puteti observa si in poze, am aplicat rujul putin peste conturul natural al buzelor, la fel cum a facut si ea. Am folosit rujul rezistent Extra Lasting in nuanta Eternal Flame care dureaza . . .si dureaza . . .si dureaza . . .si iar dureaza . . .si tot dureaza pe buze.  :)))
Este acel gen de ruj care este enervant de rezistent. Ce imi place la el, este ca nu imi simt buzele uscate si nu intra in "crapaturi"  *stiti ca se vede oribil, mai ales daca aveti buzele crapate*.
Mic tip: cand vreti sa folositi o culoare mai indrazneata *rosu, fuchsia, etc* ,exfoliati-va usor buzele inainte, apoi aplicati un balsam si lasati-l sa intre in piele vreo 10 minute. In timpul ala, va puteti machia la ochi, imbraca, sau . . .vedeti voi.  :))

Sper ca v-a placut machiajul!
Hugs & kisses,
Eva.


0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.
And NO, i do not recommend using Disqus!