21 December, 2014

Widgets

~ LOTD: . . .somewhere only we know ~

by Eva Luna No Comments
Buna fetelor!

Azi am revenit cu un machiaj. Sper sa va placa, pentru ca este usor de realizat, este
colorat si . . .se potriveste mai bine ochilor caprui sau gri.  :))
Am vrut ca accentul sa "cada" pe noul meu creion de la Avon in nuanta Cobalt.
Il ador, este super pigmentat, enervant de rezistent si . . .nu curge in coltul ochiului.
So, it's kinda waterproof *thumbs up for that*  :))
Am incercat sa fac poze in diferite lumini ca sa vedeti ce culoare superba este *poza aceea cam portocalie am facut-o cand am ajuns acasa la apus, hence the orange tone*
Pe pleoapa inferioara nu am aplicat nimic, am vrut ca acest machiaj sa fie un smokey mai light. Nu am folosit decat un creion negru pe waterline, and i was ready to go. 



Dorky face, coming right up  ^__^

Am incercat sa fac ceva cu parul meu, pentru ca nu aveam curajul sa ies cu pletele in soare vant.
Am zis ca ce-o iesi, o iesi . . .cel putin nu mor de cald!
Si a iesit, o totala harababura  :)))


 Produse folosite pe fata: crema cu SPF neaparat, altfel ma inrosesc toata. Nu am folosit decat putin anticearcan, fixat cu fond de ten mineral de la Avon, in nuanta Nude. Pe pometi, creion multifunctional nuanta Amaretto, plus perle autobronzante, ca sa definesc pometii.
Produse folosite pentru ochi: creionul Avon Mega Impact nuanta Cobalt, smudge-uit pe toata pleoapa mobila, apoi nuanta de albastru din prima trusa, putin mov in coltul interior, iar ca sa fac trecerea dintre culori mai frumoasa, am folosit acel maro cremos, intins bine, apoi peste, griul din a doua trusa. Ambele sunt de la Ruby Rose. De ce am folosit acel maro? Ca sa "incalzesc" putin machiajul, sa mi se potriveasca si mie, eu am ochii verzi *duuuuuuuh, obvious*
Mi s-au parut cam "reci" acele nuante, iar pe mine albastru la ochi, ma "sterge" si ma arata bolnava. Sa nu mai zic ca imi accentueaza cearcanele.
Pe buze, am folosit balsam, apoi conturul de la Avon, nuanta Pink Bouquet. Peste, gloss Brilliant Shine nuanta Gleaming Coral. Este un coral superb, cu undertone rece, albastru-mov. Am uitat de el, noroc ca l-am descoperit, cu siguranta il voi purta foarte des vara asta  :)
Imi pare rau ca n-am putut surprinde acel sidef usor albastrui, arata foarte super la lumina.

Momentan, am un fix cu melodia asta, i love it
Sper sa va placa si voua!




Aveti intrebari, propuneri sau un request, adresa de mail  whatever_eva_wants@yahoo.com  va sta la dispozitie.
Va pup, o zi superba!
. . .and don't forget, feedback means love~

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.
And NO, i do not recommend using Disqus!