21 December, 2014

Widgets

~ Happy 1st birthday! . . .to my blog ☺ ~

by Eva Luna No Comments

Photo: best-birthdaycakes.com

Buna fetelor!
Nu ma prea pricep eu la vorbe, insa vreau sa incep prin a va multumi frumos ca ati fost alaturi de mine in tot acest timp. A fost un an de blogging cu "ups and downs" sa zic asa. Am ajuns sa cunosc persoane foarte de treaba, am avut niste colaborari cu sponsori, bloggeri si autori foarte okay si spre surprinderea mea, chiar am ajuns sa indragesc acest locusor al meu si ma mandresc mult cu el.
Ma uit in spate si nu imi vine sa cred ce repede a trecut timpul.
Parca ieri eram in fata calculatorului "frunzarind" prin fonturi si imagini, mereu schimband cate ceva.
Asta ca sa nu zic cat de tâmpa a fost prima mea postare~  Oh Doamne . . .
Asta e, toti invatam, nu? :)))  ---eram si eu mai mica :P

M-am bucurat de fiecare data cand am primit un mesaj sau un comment dragut, o cerere sau o propunere. A fost o perioada in care m-am gandit sa inchid blogul, sau pur si simplu nu aveam timp de el. Au fost zile in care chiar nu stiam ce sa scriu. Dar trecand usor timpul, am ajuns sa devin addicted to blogging :))  O zi fara sa tastez ceva, sau sa scriu ceva intr-un carnetel, o idee, sau o fotografie pe care vreau sa o postez, o melodie placuta sau o carte, toate le impartasesc cu mare drag.
Nici prin cap nu mi-a trecut cat timp i-a sa aranjezi o postare cap-coada, de la continut pana la poze. Asta ma face sa imi para rau de V'bloggeri.  :))
Daca mie imi ia vreo 3-4 ore sa pregatesc un articol pentru blog, nici nu vreau sa imi imaginez cati nervi pot toca la editarea unui videoclip. So hats down my ladies!  :D

Am vrut ca acest blog sa fie foarte versatil, sa am de toate pentru toti si pentru toate gusturile.
Sper ca pe viitor sa reusesc sa fac mai mult din acest blog, sa fie mai mult decat cifre, comment-uri si statistici. Vreau ca articolele mele sa va ajute intr-un fel, sa fiti mai creative si chiar sa imbunatatiti sfaturile sau ideile care vi le impartasesc. Am multe lucruri pe care vreau sa le pun in aplicare si sper sa va placa, iar feedback-ul ma ajuta intotdeauna.
Toate acestea fiind spuse, nu regret nimic, nici macar o secunda din timpul petrecut aici sau pe Facebook si sper sa ramaneti cu mine si de acum incolo.
So . . .like i said, not good with words, asa ca ma rezum la simplul "MULTUMESC!" spus din inima.

Si cat mai multi ani de Whatever Eva wants . . .Eva gets!

P.S: Voi reveni in urmatoarele zile cu o alta supriza aniversara. Am zis ca luna asta va rasfat

Yours truly,
Eva.



0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.
And NO, i do not recommend using Disqus!