21 December, 2014

Widgets

~ Haul Avon ...part I ~

by Eva Luna No Comments


























Am vazut ca genul asta de postari intereseaza lumea, asa ca o sa incep sa enumar produsele.
Stiu ca par multe, dar am cumparat strict doar ce imi trebuie, mai ales ca majoritatea sunt luate la oferta si nu m-a costat asa mult.
Siiiiiiii ....da stiu, sunt cam multe geluri de dus si spumante, buy hey, it's more than 30 degrees outside. A girl needs her shower!  :))


O sa incep cu gentuta Jaime *i looooove it* 

Geluri de dus:
- Ascent: da, da, stiu ca este de barbati, dar imi place mirosul, mai ales ca este racoros, si pe vremea astaaaa.... :)
- Lagoon: il folosesc de ani de zile, si tot nu m-am saturat de el;

- 2 geluri de dus Serenity *numele imi aduce aminte de Sailor Moon :)) * CLAR o sa il mai cumpar. Imi aduce aminte de ceva, dar nu stiu exact ce. It's weird~

- Spumant de baie cu: Mandarina si Iasomie, Mere Verzi *amandoua miros comestibil foarte bine*

- crema de maini iluminatoare cu extracte de lamaita si castravete *miroase a castravete si ....ceva verde*

- crema de noapte regeneratoare pentru picioare cu ulei de jojoba *de obicei nu folosesc, dar trebuie sa avem grija si de picioarele noastre, right?*

- gel racoritor pentru igiena intima *nu am incercat asa ceva pana acum, voi aveti vreo idee daca e bun de ceva?*

- Solutions Gel pentru tonifierea bustului *mi se pare un produs bun, ma dau cu el din 2 in 2 zile; daca doriti sa va tonifiati bustul si va este lene sa faceti exercitii specifice zonei cu pricina, acest gel mi se pare bun la banii lui*

- Lotiune cu Beta Caroten inainte de expunerea la soare;

- Lotiune de zi matifianta *iar produs bun, l-am achizitionat din nou pentru ca ajuta la micsorarea porilor*

- Baton pentru tratarea petelor si cosurilor *pentru mama, se pare ca ii prieste acest produs si nu il mai lasa din mana*

- deodorant anti-perspirant cu bila On Duty - Pure Blue *este primul meu deodorant cu bila, daca va vine sa credeti :)) habar n-am de ce l-am luat, dar vad ca isi face treaba*

- pila de sticla pentru unghii *n-as mai cumpara-o in veci, se "decojeste" stratul rigid imediat; poate am nimerit eu una mai proasta, poate nu ...oricum as lua-o, n-as mai da banii pe ea*

- Rujuri Color Trend nuantele Raisin Wine *pentru mama* si Garnet Glow *pentru mine; ador nuanta*

- Luciu de buze Moisture Seduction nuanta Glimmering Champagne *am purtat-o toata saptamana, atat de mult imi place :)) *

Swatch-uri la rujuri si gloss vor urma mai incolo un pic.

Eu sunt incantata de tot ce am cumparat *mai ales gentuta ♥ *, iar daca va intereseaza un review la ceva, sau o parere, let me know in a comment below.  :D
O zi placuta!!!
Hugs & kisses,
Eva.




0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.