21 December, 2014

Widgets

~ Bookbinding Tutorial: Cum sa va faceti propriile carti/agende/carnetele, pro-style ~

by Eva Luna No Comments


Hello everyone~
Postarea aceasta va fi scurta, dar cu multe poze. :D
Sa va zic povestea celor 2 carnetele de mai sus. Totul a inceput cand am vazut aceasta poza de mai jos.



Carti/carnetele, varianta mini, pe post de "medalioane" ...mda, interesant.
Asa s-a apucat Eva de colindat magazinele pline cu briz-brizuri si nu a gasit nimic asemanator.
Mnoo bine ....dai cu nea' gugalu' atunci, si afla cum sa faci o carte ca lumea. Asa am ajuns pe site-ul celor de la Pinterest. Zis si facut: am adunat pe langa mine tot ce imi trebuie si dai cu lucratul.
Prima data mi-a iesit carnetelul cel mic. Am luat niste "patratele" de pe birou si am inceput sa le tai in forma dorita. Apoi le-am cusut sa nu fuga pe nicaieri, le-am lipit si am lasat sa se usuce bine-bine. Apoi am trecut la carton *masuratorile alea au fost a pain in my ass, pardon my french*.  Ce am mai adaugat eu la carticica, a fost o za din metal, sa pot pune un lantisor, sau o panglica, depinde cum sunt in the mood.
And VOILA!
I have my very own little book.
Dupa cum le vad eu pe cele de mai sus, filele cartii sunt lipite. Eu am lasat-o pe a mea asa, sa pot scrie diferite chestii prin ea.
Iar a doua carticica *aia mai mare*, am facut la fel ca in tutorial, numai ca nu stiu ce mi-a venit: pe hartia copertii, am lipit scoci incolor, sa fie coperta lucioasa si trendy dom'le. Si roz! Sa nu uitam ca e roz :))
Am de gand sa o folosesc pentru blog *la carticica ma refer*, sa imi scriu ideile, sau sa ma programez mai bine, ca deh ...timp ne trebuie la toate zic eu  :)
Click pe poze pentru marire people~


-dati click pe lupa din dreapta sus pentru marire-






































Ei bine, ce ziceti, mi-a iesit ceva? Va tenteaza sa va faceti propria carticica? Yo's tare mandra de ele! Nu sunt cine stie ce, dar ce-a mica a fost deja laudata cand am scos-o la plimbare. Deci chiar m-a intrebat cineva de unde am cumparat-o  :))
hepyyyyyy~~~
Va multumesc ca imi cititi blogul si va mai astept si pe viitor la o alta trancaneala!
Va pup,
Eva.



0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.