21 December, 2014

Widgets

~ Un strop de Japonia în România ~

by Eva Luna No Comments
Buna fetelor~

Azi vreau sa va povestesc despre o campanie initiata de prietena mea Olivia de la Japan Joy.
Am mai zis in diferite articole ca imi place Japonia si cultura ei, iar campania Oliviei mi se pare
chiar frumoasa.
In ce consta aceasta campanie? Pai e chiar simplu  :)
Daca ati fost in Romania la un eveniment japonez, fie el concert, piesa de teatru, festival,
conferinta, expozitie, workshop, ati vizitat un local sau o gradina cu iz japonez, sau daca ati
participat la un curs de limba si cultura japoneza, si aveti poze, ii puteti trimite Oliviei un mail
la adresa  japanjoyblog@gmail.com  impreuna cu o scurta descriere a lor *data daca mai
tineti minte, si locul unde ati facut poza*  si link-ul catre pagina personala de Facebook, iar
Japan Joy va v-a posta fotografiile in albumul 'Un strop de Japonia in Romania'.

Uitati si fotografiile cu care am participat si eu la aceasta campanie.

































Aveti aici pagina de Facebook unde va puteti alatura cu pozele voastre. Puteti trimite
orice poza, de la mancaruri, origami, la trupe venite sa cante la noi in tara , dar sa fie facute
in Romania, iar daca puteti, sa dati de stire si prietenilor vostri care stiti ca sunt pasionati de
Japonia si au poze care le-ar putea impartasi cu toata tara.

Va asteptam,





0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.