21 December, 2014

Widgets

~ AVON 24K Gold liptstick: Golden Peach, Pink, Ruby in Gold, Golden Wine --Swatch--

by Eva Luna No Comments


Hello gals  :)
Azi va prezint rujurile de la AVON din gama 24K Gold.
Am 4 nuante, le ador pe toate. Sunt rezistente, cremoase
si miros super *nu prea suport rujurile care miros urat*
Golden Peach
- e cel mai folosit dintre toate :)) -
Cum sa nu iubesc culoarea asta?


Pink
-este un peachy-pink, aici cred ca depinde de nuanta tenului vostru.
De exemplu, la mine pare un peachy-pink *cred ca din cauza particulelor
aurii*, iar cand s-a dat mama mea, roz in toata
regula *ea este o idee a tenului mai inchis ca mine, eu fiind alba ca branza*


Ruby in Gold
-clasicul rosu hollywood-ian *gen Marilyn Monroe*, with a twist :)


Golden Wine
-acest ruj se comporta ca un lip-stain, are o rezistenta
insuportabil de mare, plus, culoarea,
whooooa~~~
Sincer, pozele nu ii fac dreptate. Are culoarea aceea a vinului foarte
vechi, un rosu-visina/burgundy. Chiar nu stiu cum sa
descriu aceasta culoare   :))
Cand am vazut rujul initial, am avut un soc. Pare extraordinar
de ....negru, e foarte foarte foarte inchis. Dar la soare/lumina,
particulele aurii, se vad superb. Mi se pare un ruj
extrem de "elegant", dar daca sunteti mai
indraznete *ca mine*, gasiti voi ceva cu care sa il asortati
si pe timp de zi. Aveti grija sa nu va incarcati ochii, eventual
un fard bej/crem, un liner si rimel. Cu siguranta veti iesi in
evidenta cu acest ruj.


Vreun favorit?
Va pup, aveti grija de voi,
Eva.






0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.
And NO, i do not recommend using Disqus!