21 December, 2014

Widgets

~ Ceva banal ...dar de efect ~

by Eva Luna No Comments

Buna fetelor!
Azi va voi vorbi despre ceva foooarte banal ...dar care prinde bine la ochi  :)
Am dat si eu o comanda miiiiica mica la Jovis Homemade Beauty pentru prima
data. Cand mi-a venit avizul azi sa ma duc sa ridic coletul de la posta, evident ca
m-am bucurat ca un copil mic cand isi primeste cadoul in dimineata de
Craciun *eh, asa sunt eu, in lumea mea*   :))
Si acum hai sa fim serioase, cand asteptati un colet, fie o carte, fie o paletuta
cu farduri, pensule, hainute, sau ce v-ati comandat voi acolo ...abia asteptati
sa puneti gherutele pe el, nu?
Ei bine, asa si eu acum  :D
Ma cam uitam eu pe site-ul celor de la Jovis si eram cam indecisa, sa
cumpar .....sa nu cumpar ...o fi bun de ceva, sau arunc din nou banii?
Si asa mi-am luat inima in dinti, si portofelul la control, si am dat o comanda.
Tenul meu mixt este fooooarte capricios, trebuie sa am grija mereu cu ce dau pe
fata, fie produse de ingrijire, fie de make-up, si mai ales ce mananc. Eu sunt o
fana avida a mancarurilor condimentate, dar daca mananc, trebuie sa suport
consecintele pe fata. Nu suport prea bine nici prajelile, dar eh ...mai imi fac
placeri pe ici, pe colo, nu rezist eu.  :))
Asa ca tot colindand eu pe site, m-am decis sa pun labutele pe
Sapunul natural cu argila si carbune medicinal,
also known as The Purifier *are o denumire tare badass, nu?  :)) *



Eu de fapt imi doream si Green Poppy, si Cucumber Splash, si Morcov & Catina, ca
doar sunt mare nehalita si nu sunt scumpe sapunurile, heheh  :D
Asa ca am dat peste setul de mostre care era afisat pe site. Da repejor un mail, ca-i
pe gratis si ala, si afla daca mai au in stoc mostre.
Maaare mi-o fost surpriza azi cand am ridicat coletul si am vazut mostrele sapunurilor
care mi le doream acolo.
Dar nu numai asta mi-a atras atentia, si nu numai mie, ci si mamei mele... ce mi-a atras
atentia intr-un mod placut a fost si ambalajul produsului, si felul in care a fost impachetat.
Am mai dat eu o comanda de curand la o paleta cu farduri si pacat ca nu i-am facut poze,
sa fi vazut si voi cum mi-a venit *nu dam nume, ca nu e frumos; paleta n-a avut
farduri crapate, asa ca nimic de comentat, dar totusi ...........*
....cand am deschis cutia, am facut ochii cat cepele si am zis: "WTF!!! m-am abonat
la Evenimentul Zilei?"  ...nu ca: "Yey, mi s-a livrat un produs de make-up!!!"
Ziare peste ziare, peste pungi, si din nou ziare; paleta infofolita sa nu ii fie frig probabil  :))
Oricum, nu prea mi-a placut~
Stiu ca sunt rea acum, din moment ce produsul comandat a sosit viu si nevatamat
in bratele mele, dar parca imi taie din bucuria aia pe moment cand vad mormanu' ala
de maculatura in fata.  :))
Ei bine, va zic ca se poate si altfel!!!
Un pachetel de marimea unui caiet dictando, sapunurile "imbracate" in pungi din
acelea care pocnesc, "imbracate" din nou in pliculete.
Sapunul comandat initial, mama a zis ca acolo e o bijuterie, dupa care i-am trantit
eu vestea, ca nuuuuuu~ e un sapun mamică  :D
Deci vedeti si voi cat conteaza imaginea???
Evident, cand am deschis pungile, mi-a venit un miros asa delicios, nu mai
aveam deloc rabdare.

In fine, am zis sa fac o mica postare, si m-am intins pe ditamai pagina acum  :))
Hai sa va dau si cateva informatii utile daca tot trancanesc atat.

De ce am ales eu The purifier?
"The purifier" este un sapun natural cu puternice proprietati de curatare,
purificare si detoxifiere a pielii, lucru datorat celor doua ingrediente cheie,
carbunele medicinal si argila. Carbune medicinal are cu remarcabile
proprietati de detoxifiere, fiind folosit chiar si in cazul otravirilor pentru
a atrage toxinele din organism. La nivelul pielii acest lucru se materializeaza
sub forma drenarii impuritatilor si toxinelor care dau tenului un aspect
incarcat si cauzeaza punctele negre si acneea. Argila sustine actiunea carbunelui
medicinal, elimina sebumul in exces, tonifica, vitalizeaza si cicatrizeaza pielea.
Sinergia dintre argile, carbunele medicinal si uleiurile esentiale detoxifiante si
decongestionante (ulei esential de tea tree, eucalipt si lamaie) face ca acest
sapun sa fie potrivit atat pentru corp cat si pentru ten, in special cel incarcat,
mixt, gras, acneic sau chiar normal."

Ma gandesc eu ca argila asta si carbunele o sa imi usuce la greu tenul, asa ca
aici intra in joc Morcov & Catina:

"Sapunul natural "Morcov & Catina" are la baza, dupa cum ii spune si
numele doua ingrediente naturale cu proprietati deosebit de benefice pentru
piele, cu un continut mare de vitamine si antioxidanti ce stimuleaza
regenerarea celulara, hranesc si protejeaza pielea de agresiunea factorilor externi.
Uleiul de catina este un ulei minune, folosit atat intern cat si extern, in
cel din urma caz avand urmatoarele proprietati:
-stimuleaza regenerarea celualara si refacerea pielii ranite, agresate de
factorii de mediu fiind un tratament foarte eficient pentru arsuri, rani,
dermatite, eczeme psoriazis, degeraturi
-cicatrizant si antiinflamator
-vitaminizant
-ofera protectie pielii impotriva radiatiilor ultraviolete
-are un continut foarte mare de vitamina E, un antioxidant foarte puternic,
supranumita si vitamina tineretii
-continut foarte mare de vitamina A
-incetineste procesul de imbatranire a pielii
Alaturi de acesta, sucul pur de morcov 100% natural care este folosit in
acest sapun in loc de apa sustine si intareste efectele uleiului de catina:
-continutul foarte mare de vitamina A protejeaza pielea de radiatiile solare
nocive alaturi de betacaroten
-antioxidant
-revitalizeaza, regenereaza, vitaminizeaza si tonifiaza pielea
-reduce actiunea radicalilor liberi
-incetineste ritmul de imbatranire a pielii (efect antirid)
Sapunul "Morcov & Catina" este innobilat cu un amestec de doua uleiuri
esentiale care ii confera o aroma imbietoare, orientala. Acestea sunt uleiul
esential de anason si un strop de fenicul care tonifiaza si mentin fermitatea
si elasticitatea pielii.
"Morcov & Catina" poate fi folosit atat pentru corp cat si pentru fata (in
special ten matur, uscat, tern, devitalizat)."

O sa incep un "tratament" cu sapunurile astea, sa vad daca obtin niste rezultate
pozitive, rau nu cred ca imi vor face; mie imi este sa nu faca chiar nimic.
Cu crema care o folosesc sa imi hidratez tenul, plus masca cu argila de la
Aslavital care o folosesc de ani de zile si de care nu ma despart, e un must-have
pentru mine, sper sa scap si eu de pete si puncte negre, ca m-am cam saturat
sa le vad cum isi fac ele de cap pe fata mea. Vreau sa le dau un binemeritat concediu  :D

Aceste produse nu le-am primit pentru testare, deci daca aveti vreun comentariu gen
"alta postare cu reclama" ,v-ati ratat cariera de "hater".
Pur si simplu parerea unui cumparator, despre serviciile si atentia care le ofera cei de
la Jovis Homemade Beauty. Va raspund rapid si frumos la intrebari, livrarea a fost rapida,
coletul a fost bine asigurat, ambalajele originale si placute la vedere, si acum sper ca
sapunurile ma vor ajuta cu ceva *aici revin bineinteles cu pareri kilometrice*

Voi ati folosit produse cumparate de pe acest site?
Daca da, care a fost experienta voastra cu ele? *pe langa faptul ca miros divin  :)) *

Sper ca v-a ajutat cu ceva aceasta postare.
Biiiiig panda hugs,
Eva.

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.
And NO, i do not recommend using Disqus!