21 December, 2014

~ NOTD: Club Rocker ~

by Eva Luna No Comments
Simplu, dar de efect!
Nuanta este de la Flormar, numarul 394 din gama clasica Nail Enamel.
Probabil l-ati mai vazut si aici .
ADOR aceasta oja, a really beautiful copper-ish color, cu muuuult scliparici auriu si multicolor. Sunt doar doua straturi de lac, dar sunt suficiente pentru a acoperi unghia. Se intinde bine si nu lasa "cocoloasele" acelea cum lasa unele oje.
Cred ca a intrat in topul preferatelor mele. Daca treceti pe langa un stand Flormar, trageti un ochi si pe la nuanta asta, you're gonna love it!





Din pacate, in Bucuresti ploua cu galeata si de nori nici nu mai zic. Aseara a fost o furtuna oribila, am zis ca mi se darama blocu' si vin si pomii dupa el, not kiddin'. :((
Asa ca o poza la lumina naturala nu s-a putut, afara fiind beyond dark and gloomy. Mereu cand ploua afara, ma i-a somnul, nu stiu de ce. Voua nu vi se intampla?


Cat despre aceasta piesa, sincer, nu ma omor dupa Inna, don't love her, don't hate her. Bravo ei ca munceste si isi vede de treaba ei, dar stilul muzical al ei, nu ma atrage.
Asta s-a schimbat prin luna decembrie cand am auzit cover-ul la "Mai frumoasa", piesa apartinandu-i Laurei Stoica. Imi place mult versiunea ei *si piesa, bineinteles*. Alaturi de acel cover, a mai cantat si Club Rocker pe care va invit sa il ascultati si voi acum. :)

Ador chitara aia la 0:52, si de ce nu, si chitaristul. *i am so shameless, heheh!* :))
E dragut, tre'sa recunoasteti si voi :P






Va pup si aveti grija de voi,
Eva.

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.