21 December, 2014

Widgets

~Giveaway winners~

by Eva Luna No Comments
Buna fetelor!

Am reusit sa fac lista cu participantele la concurs si cu ajutoru' lu' domnu' Random.Org, le-am si ales. :D
Spre surprinderea mea, am avut fete care nu mi-au dat follow pe GFC (de ce oare, nu stiu?) si au lasat link-urile la FB pe privat. La unele dintre voi, am verificat si v-am atentionat, desi am zis ca nu voi mai face asta. Daca nu ati modificat acolo unde trebuia, asta e. Dar fiti linistite, nu v-am descalificat, doar nu am luat in calcul acea postare. Data viitoare, fiti si voi mai atente.



Am dat click de doua ori, iar a treia oara, taa daaaaaaaaaaaaaa:






Felicitari fetelor!!!
Astept datele voastre pana pe 25 ianuarie la ora 20. Altfel voi alege alte castigatoare.

Eu ii multumesc frumos sponsorului, iar voua va doresc o zi cat mai frumoasa!
Eva.












P.S: am zis pe FB motivul intarzierii, not my fault! :D
Si nu uitati si de celalalt giveaway, gasiti link-ul in sidebar.

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.
And NO, i do not recommend using Disqus!