21 December, 2014

Widgets

"Win a book" - Giveaway

by Eva Luna No Comments
Hello girls!

Craciunul se apropie cu pasi repezi, decoratiuni, braduleti si luminite care mai de care
colorate, sunt impanzite in tot orasul!



















Astazi revin iar cu o postare despre carti, ceva ce nu am mai facut pana acum pe blog.
Am zis sa va ajut sa va mariti biblioteca cu inca o carte preferata, asa ca impreuna cu cei de la Libraria Online Libris ,am organizat un giveaway, iar voi va puteti alege carti de pe site-ul lor in valoare de max 40 lei! Super, nu? :)







      











                 Ce trebuie sa faceti:

1. Sa imi raspundeti mai jos printr-un comment ce carte/carti v-ati dori de pe Libraria Online Libris. -nu uitati sa va incadrati in max 40 lei-
2. Sa imi spuneti cu ce nume ma urmariti prin GFC (pentru cei care nu stiu ce inseamna GFC -Google Friend Connect-, o casetuta albastra, o gasiti in sidebar, dreapta), si sa imi lasati neaparat o adresa de e-mail sa pot da de voi dupa.

Concursul se va incheia vineri,  pe data de 23 decembrie la miezul noptii, iar in ajunul Craciunului voi anunta fericita castigatoare/castigator (care va fi ales prin random.org) .
Simplu, nu?



Multumesc sponsorului, iar eu va urez
SUCCES!

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.