21 December, 2014

Widgets

~ LOTD & NOTD: Let it snow! ~

by Eva Luna No Comments
Hello girls!

Sper ca ati petrecut Craciunul frumos, alaturi de cei dragi, inconjurati de luminite colorate si cadouri date cu drag.
Va vine sa credeti ca mai sunt doar 3 zile din anul asta?!
Eu una nu! Mi se pare ca asa repede a trecut timpul~ ...parca mai ieri eram in luna ianuarie, si acum ma pregatesc de revelion.
Eu vreau sa va arat cum am decorat camera mea, bine, doar o particica. Am ajuns si eu prin Auchan si am dat de niste fluturasi la 0,99 lei atat de cuuuuuute, incat nu am rezistat si a trebuit sa cumpar vreo 20 (vroiam mai multi, dar nah, punem frana ca mai sunt si alte cumparaturi :)) Hihi, eram in stare sa cumpar tot cosuletul ala :))
Am mai luat si niste globulete argintii in forma de disco balls, fulgi de nea plini de glitter auriu, argintiu si rosu
*a cazut o gramada din ei, pacat :( * , si in general, multe decoratiuni albastre, fiind si culoarea mea preferata.







 Aici este Craciunita care i-am cumparat-o mamei *va jur ca nu stiu ce sunt cu mamicile si plantele lor... nu am intalnit nevasta la casa ei care sa nu aiba o "jungla" pe balcon sau in camera* .Din toate cadourile care le-a primit, parca floricica asta i s-a dus la suflet mai mult.
Ain't that ironic? :))
Voi ce cadouri ati primit, sau ce ati daruit?



Acesta este machiajul care l-am purtat in ziua de Craciun. Am ales nuante de caramiziu, auriu, maro si khaki.






Sincer, as fi vrut sa ninga putin. Imi place ca de Craciun sau Revelion sa ninga si sa ies afara in zapada.
Ma bucur ca un copil mic, i know i know~
Sper ca de anul nou sa avem putina zapada si in Bucuresti. *starts praying* :))

Titlul postarii se numeste si Let it snow! ca celebra piesa a lui Dean Martin.
Si daca zapada nu m-a onorat cu prezenta ei, am vrut sa am putina zapada barem pe unghii.
Am folosit un lac alb cremos si sclipici argintiu de la Flormar intr-un singur strat.
Pur si simplu m-am indragostit de aceste doua sclipariciuri, care mi le-am facut cadou singurica. Nu stiu cum se face, dar cum trec pe langa un stand Flormar, trebuie sa imi iau ceva.
Sunt atat de frumos aranjate si atat de colorate, incat nu rezist!
Ce ma faaaaaac, raman leftera din cauza lor!!! :)))































That was all. Hope you all have a wonderful day!
Have a lovely day!






0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.