21 December, 2014

Widgets

~AVON True Color Quads~

by Eva Luna No Comments

Hello girls!
Iata ca a venit si luna octombrie!
Nu stiu de voi, dar eu am simtit ca a trecut foarte repede anul asta!
Parca mai ieri eram afara plangadu-ma de caldura infernala, iar acum suntem deja in luna a zecea.
Yup, timpul a trecut muuuuuult prea repede pentru mine!
Slow down a little, will 'ya?! :))
Astazi va voi prezenta cateva quad-uri de la AVON care le detin si le folosesc mai des.
Primul se numeste "Hollywood". A aparut de curand si face parte din categoria "Little Red Dress".



-cele 3 nuante sunt usor sidefate *nuanta din dreapta sus are sclipici multicolor, fata de celelalte doua, care sunt in tonuri calde de auriu* ,iar nuanta din dreapta jos, este un maro mat, care poate fi folosit si pentru sprancene;

Al doilea quad se numeste "Gleam of Gold".


-toate culorile au sidef auriu, facand parte din categoria de farduri cu particule de aur 24K Gold; prima nuanta este un alb perlat, a doua un auriu, a treia un mov-pruna, iar a patra, un maro-bronz.


Al treilea quad se numeste "Electric Purple".


-acest quad are 2 nuante mate: un ivory si un verde pastelat; celelalte doua, fiind un mov royal si un superb auriu-bronz;


Al patrulea quad face parte din categoria "dantelata", denumindu-se "Lace Electric".


-nuantele sunt foarte pigmentate, avand un sidef argintiu, nu auriu cum ne-am obisnuit; albul este mat, violetul regal are sidef argintiu, iar celalalt mai inchis, este superb, avand sidef violet de mai multe nuante, si argintiu, iar a patra culoare este un gri metalizat;


Acest quad este fooooooarte folosit de mine, aproape zilnic, si se consuma foarte greu. Ofera un look natural, girly, iar nuantele se pot purta si individual. Paleta se numeste "Pink Sands".



-aici avem un roz-piersicuta, usor shimmery, perfect pentru highlight, un baby-pink, un maro cald, care il ador, iar a patra nuanta, este un maro rece, pamantiu, perfect pentru "umbre".



Sper ca v-au placut fardurile.

Next va fi un review al unor carti care mi-au placut la nebunie. Le-am citit aproape in fiecare noapte. :))
Cam asta am facut eu in luna septembrie, de nu m-am indurat sa mai postez ceva *sorry about that!*. Am vrut sa le termin sa pot face o recenzie "k lumea" pentru ca in curand vor aparea si la noi la Editura Leda ~Aleluia!~

Cam asta a fost tot, hugs and kisses from your Eva!

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.
And NO, i do not recommend using Disqus!